9

اجازه نخواهیم داد خواب دشمنان در ایجاد نابسامانی در اقتصاد کشور تعبیر شود

  • کد خبر : 369174
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: اجازه نخواهیم داد خواب دشمنان در ایجاد نابسامانی در اقتصاد کشور تعبیر شود و برخورد با مفسدان اقتصادی در صدر اولویت‌های کاری پلیس قرار دارد.

 

اجازه نخواهیم داد خواب دشمنان در ایجاد نابسامانی در اقتصاد کشور تعبیر شود

به گزارش افق نیوز ، سردار حسین رحیمی در آئین معارفه رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه امروز جنگ اقتصادی مهمترین حربه و تهدید دشمنان علیه کشور ما است و دشمنان همه توان خود را در عرصه اقتصادی برای به زانو در آوردن نظام جمهوری اسلامی ایران به پای کار آورده‌اند، اظهار کرد: در سال‌های اخیر شاهد آن هستیم که در طلیعه سال نو مقام معظم رهبری با اعلام شعار سال، خط و مشی و راهبرد اصلی کشور را مشخص می‌کنند و در سال‌های اخیر محور نام‌گذاری‌های صورت گرفته، اقتصادپایه بوده است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه راه‌اندازی پلیس امنیت اقتصادی علی‌رغم نوپا بودن آن سهم عمده‌ای در برخورد و مقابله با مفسدان اقتصادی و سوداگران بازار ارز و دلار داشته است، عنوان کرد: این پلیس علی‌رغم نوپا بودن قدرتمندانه با تدابیر فرمانده محترم انتظامی کشور مقتدرانه و حرفه‌ای کارهای بزرگی را در برخورد با مفسدان اقتصادی رقم زده است.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۷۰ درصد مباحث اقتصادی کشور مستقیم و غیرمستقیم در تهران پیگیری می‌شود، گفت: کار پلیس امنیت اقتصادی در تهران کاری سخت، سنگین و پیچیده است و همکاران من در این پلیس با سختکوشی و صداقت، پرونده‌های سنگینی را به ثمر و نیتجه رسانده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مفسدان اقتصادی در واقع اقتصاد کشور را به تباهی و فساد می‌کشانند، تأکید کرد: باید با کسانی که در اقتصاد کشور اخلال ایجاد می‌کنند مقتدارنه برخورد شود چراکه تخلف این افراد در حوزه اقتصادی علاوه بر مشکلات اقتصادی، معضلاتی را در حوزه‌های دیگر نیز برای مردم ایجاد می‌کند.

رحیمی با اشاره به اینکه اجازه نخواهیم داد خواب دشمنان در ایجاد نابسامانی در اقتصاد کشور تعبیر شود و برخورد با مفسدان اقتصادی در صدر اولویت‌های کاری پلیس قرار دارد، گفت: مفسدان اقتصادی با احتکار مایحتاج مردم در حقیقت در کنار دشمنان قسم‌خورده این مردم در مقابل هموطنان خود صف‌آرایی کرده‌اند و مفسدان و محتکران اقتصادی در واقع ستون پنجم دشمنان قسم خورده ملت هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بازداشت سارقان صندوق امانات بانک ملی توسط کاراگاهان زبده پلیس آگاهی پایتخت اقدامی بزرگ و تحسین‌برانگیز است، یادآور شد: کشف این سرقت بزرگ مایه مباهات است و جزئیات بیشتر این پرونده به محض استرداد محکومان باقیمانده به کشور اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر