1

جوانان ما اسیرحیله‌های دشمن نمی‌شوند

  • کد خبر : 35449
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۳

وقتی که سربازان هستند ما نسبت به آنان احساس قدرت نمی‌کنیم؛ بلکه احساس عزت می‌کنیم

افق نیوز:وزیر ورزش و جوانان یکی از بهترین و باشورترین منزله‌ها را منزله‌ای دانست که جوانان در سن سربازی‌اند و گفت: وقتی که سربازان هستند ما نسبت به آنان احساس قدرت نمی‌کنیم؛ بلکه احساس عزت می‌کنیم هنگامی که جوانانمان را در لباس سربازی می‌بینیم.

محمد عباسی در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره جوان سرباز، اظهارکرد: اسلام محور زیبایی است و غصه‌هایی که در طول تاریخ برای آن ایجاد شده همه از نفاق و کفر بوده مانند واقعه عاشورا که حاصل رفتار نفاق بود.

وی با بیان اینکه بارها بزرگان ما یادآوری کرده‌اند که حواسمان را نسبت به نفاق و کفر جمع کنیم، افزود: این از بزرگی ملت ماست که در دفاع از ولایت فقیه از بسیاری از دوره‌های دیگر برتر هستند.

عباسی با بیان اینکه خیلی از دوره‌های پیشین غبطه زندگی در دوران امام خمینی(ره) را دارند، گفت: آنان آرزو می‌کنند که کاش آن دوران را می‌دیدند چرا که این همان دوران رستاخیزی است که حضرت امام آنرا فراهم کرد.

به گزارش ایسنا، وزیر ورزش و جوانان، جوانان را یکی از عرصه‌هایی دانست که همواره هم دشمنان و هم مردم به آنان توجه ویژه‌ای داشتند.

 

جوانان ما اسیرحیله‌های دشمن نمی‌شوند

عباسی در ادامه با بیان اینکه دشمنان همواره تلاش کردند تا با حیله‌ها و مکرهای خود جوانان ما را از راه به در کنند، یادآور شد: البته دشمنان هیچگاه موفق نشده و جوانان ما خود را اثبات کرده و اسیر این حیله‌ها نشده‌اند.

وی اظهار کرد: بالاترین این عرصه‌ها که جوانان در آن سربلند بیرون آمده‌اند عرصه دفاع مقدس بود که البته دشمنان پس از این عرصه ساکت ننشستند و پس از دفاع مقدس جنگ نرم را فراهم کردند.

به گفته عباسی خوشبختانه جوانان ما در این دوره نیز توانستند سربلند بیرون بیایند و به پای ولایت و ارزشها بایستند.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش با مقایسه جوانان ایرانی و جوانان در برخی از جوامع غربی، خاطرنشان کرد: در ایران پسران ما با ذغال برای خود سبیل می‌گذارند و این در حالی است که در برخی از این کشورها که تلاش می‌کنند با حیله جوانان ما را از راه به در کنند پسرانشان با برداشتن ابرو شبیه مادرانشان می‌شوند و ببینید چقدر فاصله هست بین جوانان ما و این جوانان.

وی با اشاره به ورود چند ماهه وزارت ورزش و جوانان به عرصه اجرایی کشور، گفت: در این مدت برنامه‌های مختلفی با همکاری وزارتخانه‌های دیگر برگزار شد که یکی از آنان برگزاری جشنواره جوان ایرانی در پانزده رشته مختلف است که از مجموعه برگزیدگان در این جشنواره‌ها در روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) با حضور رییس جمهور تقدیر می‌شود.

به گفته عباسی در جریان جنگ نرم و هشت سال دفاع مقدس ملت ما به ویژه جوانان در زمینه‌های علمی و خودکفایی به جایگاه مناسبی رسیده‌اند و دشمن نتوانسته آنان را فریب دهد.

به گزارش ایسنا، عباسی در پایان سخنرانی خود خطاب به سربازان حاضر در مجموعه گفت: ما نمی‌توانیم در هیچ جا چنین جمعی را ببینیم که همه آنان ورزشکار باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر