2

مصطفی دنیزلی قطعا برای هدایت پرسپولیس به ایران بازمی‌گردد.

  • کد خبر : 35453
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۷

دنیزلی به دلیل مشکلات عدیده خانوادگی که با آن‌ها روبه‌روست هنوز نتوانسته به ایران بیاید و با بیماری همسر و پدر همسرش دست به گریبان است.

افق نیوز:جمشید زارع می‌گوید مصطفی دنیزلی قطعا برای هدایت پرسپولیس به ایران بازمی‌گردد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در حاشیه نخستین تمرین این تیم پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دنیزلی به دلیل مشکلات عدیده خانوادگی که با آن‌ها روبه‌روست هنوز نتوانسته به ایران بیاید و با بیماری همسر و پدر همسرش دست به گریبان است. به همین خاطر آمدنش به ایران به تعویق افتاده اما او هر روز با باشگاه در تماس است و تمام کارها را با هماهنگی رویانیان انجام می‌دهد. هواداران مطمئن باشند که دنیزلی قطعا برمی‌گردد.

وی ادامه داد:‌ رویانیان نظاره‌گر همه اتفاقات است و مطمئن باشید همه در این فصل به دنبال ساختن تیمی هستند که می‌تواند نتایج فصل گذشته را جبران کند.

زارع درباره مطرح شدن نام‌هایی چون علی دایی و برونو متسو برای نیمکت پرسپولیس هم گفت: این‌ها تنها شایعه است و نباید ذهن خود را به آن‌ها مشغول کنیم. دنیزلی با باشگاه پرسپولیس هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد و قطعا بازمی‌گردد. من این نوید را به هواداران می‌دهم که در این فصل تیمی را روانه مسابقه‌ها خواهیم کرد که آن‌ها سال‌ها انتظارش را می‌کشیدند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس همچنین درباره وضعیت علی کریمی گفت: کریمی جزو جدایی ناپذیر باشگاه پرسپولیس است و یکی از باتعصب‌ترین بازیکنان ایران است که به دلیل فشار بازی‌ها در یک ماه اخیر خستگی فراوانی داشت و پس از بازی تیم ملی به همراه خانواده به مسافرت رفته است اما او و رویانیان با هم جلسه‌ای خواهند گذاشت و من مطمئنم که بهترین تصمیم را می‌گیرند.

وی در ادامه گفت: ایمون زاید با نظر رویانیان مرخصی‌اش بیشتر شد و چند روز دیگر به ایران می‌آید. ضمن اینکه ملی‌پوشان تیم هم با نظر دنیزلی به مرخصی ۱۰ روزه رفته‌اند تا پس از استراحت در تمرین‌ها حاضر شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35453

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]