6

قیمت آپارتمان های ۷۰ متری در تهران + جدول

  • کد خبر : 355111
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۰۴

در این گزارش می توانید از قیمت آپارتمان های ۷۰ متری در مناطق مختلف تهران مطلع شوید.

باتوجه به گفته‌های کارشناسان مشاور املاک، واحدهایی با متراژ نزدیک به ۷۰متر، همچنان جزو خانه‌های پرطرفدار محسوب می‌شود. به عقیده آنان، قیمت یک خانه ۷۰متری در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ مهم‌ترین عامل نیز منطقه و محله است. قیمت مسکن در هر یک از محله‌های تهران متفاوت است و بعد از محله سایر عوامل چون سن بنا، امکانات و… در تعیین قیمت تاثیر گذار است. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از خانه‌های ۷۰متری که طی روزهای اخیر در آژانس‌های املاک شهر تهران به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت.

البته به خاطر داشته باشید که قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عوامل مختلف، متغیر خواهد بود و حتی واحدهای یک محله اختلاف قیمت زیادی باهم دارد؛ از این رو ارقامی که در ادامه می‌آید، تنها نمونه‌ای از فایل‌هاست که در تهران به فروش گذاشته شده است و به طور مطلق بیانگر قیمت مسکن در این محله‌ها نیست.

    نارمک یک محله در شرق تهران بوده که واحدی ۶۵متری و ۱۵ساله در آن متری ۲۶میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین قیمت مسکن جهت معامله واحدی ۶۷متری و ۱۲ساله در جیحون ۲۰میلیون تومان در ازای هر متر مربع بود.

    واحدی ۷۱متری و ۳ساله در سبلان متری ۲۲میلیون تومان به فروش گذاشته شد. همچنین خرید یک خانه ۷۰متری و ۱۰ساله در پونک به ۳۴میلیون تومان سرمایه در ازای هر متر مربع نیاز دارد.

    جنت آباد و صادقیه از دیگر محله‌های غربی تهران هستند. یک خانه ۶۵متری و ۲۰ساله در جنت آباد متری ۳۰میلیون تومان و واحدی ۶۶متری و ۱۳ساله در صادقیه متری ۳۶میلیون تومان فروخته خواهد شد.

    یک دستگاه آپارتمان ۷۰متری و ۱۵سال ساخت در محله پاسداران با قیمت ۵۰میلیون تومان در ازای هر متر مربع معامله می‌شود؛ برای خرید واحدی ۷۲متری و نوساز در قیطریه نیز به ۸۰میلیون تومان سرمایه برای هر متر مربع نیاز دارید.

    خانه+های+۷۰متری+تهران+چند؟

    منبع: اقتصاد آنلاین
    لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=355111

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    آمار کرونا
    مجموع مبتلایان در جهان
    آخرین بروزرسانی در:
    مبتلایان

    فوتی‌ها

    بهبود یافته‌ها

    موارد فعال

    مبتلایان امروز

    فوتی‌های امروز

    موارد بحرانی

    کشورهای تحت تأثیر