2

دستور فوری ابراهیم رئیسی به بانک ها

  • کد خبر : 382324
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

رئیس‌جمهور با بیان اینکه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن نقش مهمی دارند، بر این نکته تاکید کرد که بانک ها باید به صورت خاص تسهیلات بخش مسکن را پرداخت کنند زیرا این تسهیلات جزو تکالیف جدی است.

دستور فوری ابراهیم رئیسی به بانک ها

سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه و در آیین واگذاری بیش از یکصد هزار واحدمسکونی در سراسر کشور با گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان باهنر و رجایی گفت: هفته دولت طبیعتا باید عملکردها و اقدامات دولت به مردم عزیز گزارش شود و از طرفی نگاه های که مردم نسبت به دولت دارند و توقعات و انتظاراتی که از دولت و دولتمردان دارند بتواند جامعه عمل بپوشاند.

رئیسی گفت: از نیازهای جدی کشور و مردم در شهر و روستا مسکن است. از ابتدای دولت تاکید کردیم که مساله مسکن در اولویت است. تلاش وزارت راه و شهرسازی و تمام واحدهای همکار همه مجموعه هایی که برای ساخت مسکن مساعدت کنند.

رئیس جمهور ادامه داد: مسکن به عنوان اقتصاد پیشران که می تواند تولید را در کشور فعال کند و بخش های مختلفی را راه اندازی کند و شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کند، موضوع با اهمیت است و از همه مهمتر نیاز جدی خانواده هاست.

رئیسی با بیان اینکه سهم مسکن و اجاره مسکن در سبد خانواده بالاترین سهم است، اظهار داشت: مسکن سازی در کشور یا کمک کردن یا پرداخت تسهیلات و اخذ مجوز و تامین زمین دغدغه جدی مردم را کاهش می دهد. مسکن به عنوان یک پیشران اقتصادی هر جا فعال می شود همراه با آن تولیدات مختلف راه می افتد.

رئیس جمهور با بیان اینکه کاری که امروز در وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود، کار گسترده‌ای است افزود: با همکاری استانداران، فرمانداران و همه مسئولان در سراسر کشور گام‌هایی برداشته شده که آثار آن در حال مشخص شدن است.

رئیسی با قدردانی از تلاش دست اندرکاران برای تامین مسکن مردم و افتتاح بیش از ۱۰۰هزار پروژه نهضت ملی مسکن در کشور، آن را موجب مباهات و خرسندی دانست و از مسئولان بخش مسکن خواست این نهضت را با همین قوت و قدرت دهند تا کسانی که فاقد مسکن هستند، بتوانند از مسکن مناسب برخوردار شوند.

رئیس جمهور به همکاری وزارت راه و شهرسازی با نهادها و دستگاه های دیگر برای تسریع در ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: با پرداخت تسهیلات، احیای بافت های فرسوده و پروژه های خودمالکی، آنها هم توانستند در این نهضت سهیم باشند.

رئیسی یادآور شد: این نهضت فراگیر با همکاری وزارت راه و شهرسازی، سایر بخش ها و نیز بانک ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن نقش مهمی دارند، بر این نکته تاکید کرد که بانک ها باید به صورت خاص تسهیلات بخش مسکن را پرداخت کنند زیرا این تسهیلات جزو تکالیف جدی است.

رئیسی ابراز امیدواری کرد که به همت همه دولتمردان و مسئولان، نهضت ساخت مسکن در کشور تداوم یابد و مردم هر روز شاهد یک گشایش در زندگی خود باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=382324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر