3

بی‌تاثیری تحریم‌ها در روند فعالیت‌های شرکت ایساکو

  • کد خبر : 35598
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۴

تحریم‌های تبلیغاتی تاثیری بر روند فعالیت‌های شرکت ایساکو ندارد.

به گزارش افق، بهزاد ظهیری مدیرعامل  شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) با بیان این مطلب گفت: تحریم‌ها هیچ تاثیری بر روند فعالیت‌های این شرکت ندارد و این شرکت هم‌چنان از طریق منابع داخلی و خارجی منابع خود را تامین می‌کند.

وی تصریح کرد: البته گروه صنعتی ایران‌خودرو، براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تامین از منابع داخلی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی را در راس برنامه‌های تامین و تولید خود قرار داده و به همین دلیل عمده منابع این شرکت نیز از منابع داخلی تامین می‌شوند.

دکتر ظهیری هم‌چنین در جمع خبرنگاران به موضوع سهم اندک تولیدکنندگان خارجی در سبد تامین ایساکو اشاره کرد و گفت: ما موفق شده‌ایم از سال گذشته سهم تولیدکنندگان خارجی را در زنجیره تامین‌مان از ۳۷درصد به ۳۰درصد برسانیم که این رقم طی سال به حدود ۲۳درصد کاهش خواهد یافت.

وی یادآور شد: در سال گذشته نیز محدودیت‌هایی در تامین مطرح بود، لیکن ایساکو با کسب ۵ بار رکورد فروش خود در سی‌و چهارمین سال تاسیس، بی‌سابقه‌ترین میزان فروش را داشت، امسال نیز این شرکت افق روشن و امنی را برای خود هدف‌گذاری کرده و در روند خدمات‌رسانی به مشتریان خللی ایجاد نخواهد شد.

مدیرعامل ایساکو اعلام کرد در ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری بالاترین رکورد فروش ماهیانه لوازم و قطعات یدکی تاریخ فعالیت ایساکو کسب خواهد شد که با لحاظ ۴۵درصد موجودی، مازاد بر موجودی لوازم و قطعات یدکی در مدت مشابه در سال قبل، مطلوب‌ترین وضعیت از نظر تامین و توزیع لوازم و قطعات یدکی است.

وی در پایان به مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو توصیه کرد حتماً قطعات موردنیاز خود را از شبکه نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز و با برند و هولوگرام ایساکو تامین کنند./ایکوپرس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر