گلایه شدید بازیکن سابق پرسپولیس/ ماجرا چیست؟

فرشاد احمدزاده هافبک پرسپولیسی سپاهان اظهارات جنجالی جدیدی مطرح کرده است که مهمترین آنها را در زیر می‌خوانید:

* از بحث کری که بگذریم همه می‌دانند که سپاهان یکی از کامل‌ترین باشگاه‌ها در خصوص امکانات است.

* طی این مدت شایعات زیادی درباره حضورم در پرسپولیس شکل گرفت اما نه تماسی گرفتند و نه من حرفی در اینباره زدم. خیلی‌ جاها گفتند باشگاه  پرسپولیس پیشنهاد داده و من کلاس گذاشتم و قبول نکردم و بعضی جاها هم گفتند که من خودم تماس گرفتم و درخواست کردم. باید بگویم که نه تماسی از من بوده و نه درخواستی از باشگاه. من از بچگی پرسپولیسی بودم.

* من از آقا یحیی دلخور نیستم. سلیقه فوتبالی است و من چرا باید دلخور باشم. بعد از آن ماجرا ۱۰ بار در جاهای مختلف ایشان را دیدم و حتی چندین بار در رستوران‌ها ایشان را دیدم. خیلی راحت سمت ایشان رفتم و با توجه به احترامی که برای او قائل بودم احوالپرسی کردم. من چرا باید از ایشان دلخور باشم؟ ایشان اولین نفری بود که به من در لیگ بازی داد. هیچ مشکلی وجود ندارد. سلیقه فوتبالی همین است و زمانی که ایشان را دیدم حرف فوتبالی هم نزدیم. ورزش حرفه‌ای همین است.

* وقتی از لهستان برگشتم اصلا تصور این شرایط را نمی کردم. اما وقتی روی دور بد باشید، اتفاقات بدتر سریالی برای شما شکل می‌گیرد. قبل از بازی با شاهین بوشهر آقای کالدرون به من گفتند که در این بازی حضور خواهی داشت تا شرایطت برای بازی بعدی بهتر باشد. من زمانی که تیم ۵ هیچ جلو بود به زمین رفتم. اصلا مگر می‌شود وقتی تیمت با این نتیجه جلو است اخراج شوی و آن اتفاق بیفتد! نمی دانم فشار بازی بود یا اینکه چند وقت محروم بودم. به نظرم نیاز به این تلنگر داشتم و از آن روز خودم را جمع کردم تا اتفاقات خوب برایم شکل بگیرد. همه ما به تلنگر در زندگی نیاز داریم و هر کاری قسمت و حکمتی دارد.

گلایه شدید بازیکن سابق پرسپولیس/ ماجرا چیست؟

* لیگ ایران به شکلی شده که وقتی در استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنی، این مهر حضور در این تیم‌ها باعث فشار بیشتر روی آن بازیکن می‌شود. بحث شعبه استقلال در گل گهر (فروزان، زکی پور، سهرابیان، فرشید باقری، بهنام برزای، مرتضی تبریزی) و پرسپولیس در سپاهان (فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، شایان مصلح، شهریار مغانلو) نیست . هر بازیکنی با توجه به قرارداد حرفه‌ای که بسته بیشترین تلاش را برای تیم خودش می‌کند. من خودم به شخصه نه تنها در فولاد برابر پرسپولیس بالاترین انگیزه را داشتم. مطمئن باشید سروش بهترین هم بازی‌ها را برای سپاهان داشت.

* در تیم بزرگی مثل سپاهان کسی بخواهد پول بالاتر و درشت بگیرد بالانس تیم بهم می‌ریزد و آقای ساکت هم کسی نیست از این پول‌ها به کسی بدهد.

* از سال ۹۶ از پرسپولیس طلب دارم. هر وقت باشگاه رفتم گفتند آقای احمدزاده آمد و لطف کرد و تایم داد. هر وقت باشگاه رفتم گفتند ما با مدیران قبلی فرق داریم. هر وقت رفتم گفتند دست‌تان درد نکند که به ما وقت می‌دهی. سال ۹۶ دلار چند بود؟ ماشین چند بود؟ خانه چند بود؟ هر وقت می رویم می گویند وقت بدهید.

* نیم فصل در فاصله دو ساعت مانده به نقل و انتقالات من را کنار گذاشتند. گفتم فوتبال حرفه ای است و باشگاه و مربی حق دارند. اما وقتی در آن فاصله نامه مرا دستم می‌دهید و می‌گویید به سلامت و بعد می‌گویید پولت را هم به خدا می‌دهیم؛ حداقل حرمت آن قسمی که خوردید را داشته باشید.

* ما پول‌مان را بخواهیم وعده می‌دهند و یک مشت دروغ تحویل‌مان می‌دهند. آخرش هم می گویند حقش نیست؛ نمی دانم چه کار باید بکنم. پول اضافه نمی خواهم. گفتم تخفیف هم می دهم اما گفتند یک ماه دیگر می‌دهیم اما از آن یک ماه الان ۶ سال گذشته است.

* شما به عنوان باشگاه حرفه ای، حرفه ای برخورد می کنید و می گویید در لیست مازاد هستی و حرفه‌ای رفتار کن و برو. من می‌گویم به عنوان باشگاه حرفه‌ای پولم را هم بدهید. فقط حرفه‌ای به سود خودتان عمل نکنید.

* تا دو کلمه حرف می‌زنیم ما را جلوی هوادار می‌گذارید. دو تا کانال و پیج اینستاگرامی از طریق افرادی زده اند و سریع ما را جلوی هوادار می‌گذارند! من در زندگی‌ام از کسی نمی ترسم و همیشه حرف حق می‌زنم.

* همیشه گفتم که برای هوادار واقعی پرسپولیس احترام قائلم و سرم را هم برای آنها جلوی توپ گذاشتم. تمام توانم را برای موفقیت تیم به کار بردم اما اینطور نباشد که با جوسازی بخواهند بازیکن را جلوی هوادار قرار دهند.