6

رونالدو دل پرسپولیسی ها را برد

  • کد خبر : 383722
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶

رونالدو بار دیگر به دنیای فوتبال درس جوانمردی داد و حرکتش در تمام رسانه های دنیا سوژه شد.

حرکتی که  رونالدو کرد و خودش به داور گفت خطای سروش رفیعی پنالتی نبود را کمتر در دنیای فوتبال می‌بینیم. نکته اینجاست که رونالدو هر قدر نبوغ دارد و بازیکن خوبی است، غرور خاصی هم دارد و این غرور را می‌شد از همان زمان حضورش در منچستریونایتد در تمام رفتار و حرکات کریس دید. غروری که البته یک جاهایی بد هم نیست اما همین رونالدو امشب درس جوانمردی داد و با زبان بدن به همه گفت دنبال پیروز شدن به هر قیمتی نیست.

از رونالدو قبلاً هم حرکات جوانمردانه زیاد دیده بودیم. مثلاً در ماجرای آن دختر معلول ایرانی (فاطمه حمامی) شک نکنید که در آن صحنه مشکوک هم کمتر فوتبالیستی در دنیا آن حرکت را انجام می‌داد به طوری که در همان جریان بازی بسیاری از خبرگزاری‌های معتبر دنیا به صحنه مورد نظر پرداخته و حرکت جوانمردانه رونالدو را تحسین کردند. فوتبالیست‌های بزرگ ما هم باید از این صحنه درس بگیرند و بدانند که همه چیز فوتبال، برد و باخت نیست و یک وقت‌هایی می‌توان به همین شکل درس جوانمردی داد و متفاوت و منصف بود.

ختم کلام اینکه رونالدو بهترین کارشناس داوری بود و بعد از حرکت او حتی داور می‌توانست قید VAR را هم بزند که البته این کار را نکرد اما شاید حرکت رونالدو هم در تصمیمش (نگرفتن پنالتی) تأثیرگذار بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=383722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر