8
حسینعلی حاجی‌دلیگانی ؛

جدال مجلس با روحانی شدت گرفت/ اصلاح‌طلبان نگران شدند

  • کد خبر : 360985
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۲۰

به گزارش افق نیوز ، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس  با اشاره به فعال شدن اتاق تخریب اصلاح‌طلبان علیه مجلس انقلابی گفت: بنده در مجالس نهم، دهم و یازدهم نمایندگی مردم را بر عهده داشته و دارم. معتقدم مجلس یازدهم از نظر پاکدستی، روحیه انقلابی و جهادی حتی از مجلس نهم نیز نمره بالاتری می‌گیرد. نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای […]

جدال مجلس با روحانی شدت گرفت/ اصلاح‌طلبان نگران شدند

به گزارش افق نیوز ، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس  با اشاره به فعال شدن اتاق تخریب اصلاح‌طلبان علیه مجلس انقلابی گفت: بنده در مجالس نهم، دهم و یازدهم نمایندگی مردم را بر عهده داشته و دارم. معتقدم مجلس یازدهم از نظر پاکدستی، روحیه انقلابی و جهادی حتی از مجلس نهم نیز نمره بالاتری می‌گیرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس شنوای نقد منصفانه اصلاح‌طلبان است اما متأسفانه اصلاح‌طلبان با برخی خبرهای جعلی و دروغ به دنبال تخریب مجلس هستند که این تخریب‌ها به دور از انصاف است.

حاجی‌دلیگانی با تأکید بر اینکه مجلس یازدهم تحت تأثیر فضاسازی‌های رسانه‌های اصلاح‌طلب قرار نمی‌گیرد، گفت: مجلس تصمیم گرفته تا حق مردم را استیفا کند و مسببان وضع موجود باید نسبت به وضعیت اقتصادی مردم پاسخگو باشند. گرانی‌ها و تورم دستاورد سیاست‌های اشتباه دولت تدبیر در هشت سال گذشته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت روحانی زمین سوخته‌ای را مین‌گذاری کرده و به دولت رئیسی تحویل داده است، گفت: مجلس به پرونده کم‌کاری‌ها، فسادها و تصمیمات نادرست دولت یازدهم و دوازدهم ورود کرده و بنا دارد بر زوایای پنهان دولت روحانی نورافکن انداخته و عملکرد اصلاح‌طلبان و اعتدالیون را در هشت سال گذشته شفاف کند.

حاجی‌دلیگانی اظهار داشت: اصلاح‌طلبان مخالف روشن شدن ابعاد تخلفات دولت تدبیر و همچنین مبارزه با فساد هستند زیرا آینده سیاسی آنها به خطر می‌افتد.

وی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان نگرانند که همگرایی دولت، مجلس و قوه قضائیه موجب موفقیت انقلابیون در حل مشکلات مردم شود به گونه‌ای که دیگر مردم اقبالی به این جریان سیاسی و فکری برای اداره کشور نداشته باشند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=360985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر