3

مدیرعامل فجر سپاسی: به جز ۲ یا ۳ نفر، سایر مدیران موافق اجرای تبلیغات محیطی توسط سازمان لیگ بودند

  • کد خبر : 361548
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز گفت که عمده مدیران باشگاه‌های لیگ برتری، با ادامه اجرای تبلیغات محیطی توسط سازمان لیگ موافق بودند.

مدیرعامل فجر سپاسی: به جز 2 یا 3 نفر، سایر مدیران موافق اجرای تبلیغات محیطی توسط سازمان لیگ بودند

به گزارش افق نیوز ، رسول فلاح پس از پایان نشست مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من تلاش کردم در این جلسه شنونده باشم. مدیران باشگاه‌های گل‌گهر، مس و هوادار غایب بودند و از باشگاه تراکتور هم هوشنگ نصیرزاده آمده بود. ای کاش مدیران عامل این باشگاه هم در این جلسه حاضر می‌شدند. اگر اختلافی در نشست ایجاد شد، به خاطر پیشرفت فوتبال کشور بود و بیشتر جلسه همدلی بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها بود یا مخالف آن، تصریح کرد: ما مانند مجلس، مخالف و موافق نداریم و جمع شدیم ببینیم برای افزایش بهره‌وری فوتبال باید چه کنیم. راهکارها و آیین‌نامه‌ها درباره صدور مجوز حرفه‌ای بررسی شد. تبلیغات محیطی هم پیش از این در اختیار سازمان لیگ بود و به جز دو یا سه نفر، سایر مدیران با ادامه این همکاری با سازمان لیگ موافق بودند. اگر نقطه ضعفی بوده است، باید کارگروه بهتری تشکیل و راهکارهای بهتری در آن مطرح شود.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی در ادامه گفت: صحبت‌ها ادامه داشت و به این نتیجه رسیدیم که سازمان لیگ همچنان تبلیغات دور زمین را انجام دهد. با توجه به وضعیت اقتصادی، باید به داشته‌های خود قانع باشیم و نمی‌توانیم از کشورهای صنعتی کپی‌برداری کنیم. من به مدیران باشگاه‌ها گفتم به جای نفاق، باید با یکدیگر وفاق داشته باشیم و خدا به جمعی نگاه می‌کند که صادقانه دنبال خدمت به کشور است. به آنها گفتم باید نگاه‌های خود را مثبت کنید که همین اتفاق هم افتاد.

«قرار شد همه باشگاه‌ها، انسجام خود را حفظ کنند و حق‌مان را از فوتبال بگیریم.»، فلاح ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: ما باید حق پخش تلویزیونی را بگیریم. ما اصل را رها کردیم و به فرع پرداخته‌ایم. قرار شد کارگروهی، کارش را با کیفیت بهتری انجام دهد و برخی باشگاه‌ها هم به آن اضافه شوند. آجورلو طرحی ارائه کرد که هر باشگاه تضمین بدهد تبلیغات دور زمین را انجام دهد. سازمان لیگ متولی این کار بوده است و به جمع‌بندی رسیدیم که راه قدیم ادامه داشته باشد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361548

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر