7

هیچ بحثی درخصوص تغییر وزیر راه و شهرسازی مطرح نیست/ کارها به کندی پیش می‌رود

  • کد خبر : 361815
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

رئیس کمیسیون عمران مجلس، گفت: در مجموع مسئولان در سطح استان‌ها و وزارتخانه درحال کار و فعالیت هستند اما روال کار هنوز مطلوب و آن چیزی که انتظار داریم نیست؛ با این شکل و روال فعلی یک میلیون واحد ساخته نمی‌شود.

هیچ بحثی درخصوص تغییر وزیر راه و شهرسازی مطرح نیست/ کارها به کندی پیش می‌رود/ با این روال ساخت یک میلیون واحد در سال تحقق‌پذیر نیست/ شرط ثبت‌نام مجردهای بالای ۱۸ سال در طرح تامین مسکن

محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص برخی شائبه‌ها و شایعات پیرامون بیماری رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و احتمال تغییر وی، گفت: آقای قاسمی مشکلی ندارد و دارد کار خود را انجام می‌دهد، بیماری ایشان هم قابل کنترل است و بحثی درخصوص تغییر ایشان مطرح نیست.

نماینده جهرم در مجلس یازدهم درخصوص روند فعالیت و اجرایی قانون جهش تولید و تامین مسکن، اظهار داشت: روال پیش‌برد کارها براساس آن سرعتی که ما انتظار داریم نیست، اکنون ۸ ماه از سال گذشته و انتظار داریم که کارها سرعت بیشتری داشته باشد.

وی افزود: اکنون کارها در بحث تعریف زمین، احصاء زمین، الحاق به شهرها، تغییر کاربری‌ها و جلساتی که با وزارت صمت برای مصالح داشتند، انجام شده و در حال انجام است؛ منتها یک جلسه شورای عالی مسکن تشکیل شد و قرار بود که ۱۰ روز بعد جلسه دوم تشکیل شود که نشد و اکنون تاخیر به وجود آمده است و از آقای رئیس‌جمهور انتظار داریم که هرچه زودتر این جلسه تشکیل شود.

رضایی کوچی در ادامه بیان کرد: در جلسه اول به دلیل ناهماهنگی‌ها نتوانستند به خوبی تصمیم بگیرند و اکنون نیاز است جلسه دوم برای تصمیم‌گیری بهتر و هماهنگی‌ها برگزار شود که بانک‌ها پای کار بیایند، همچنین هماهنگی با وزارت اقتصاد و وزارت صمت نیاز است.

وی افزود: در مجموع مسئولان در سطح استان‌ها و وزارتخانه در حال کار و فعالیت هستند اما روال کار هنوز مطلوب و آن چیزی که انتظار داریم، نیست؛ با این شکل و روال فعلی یک میلیون واحد در سال ساخته نمی‌شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس درخصوص ثبت‌نام افراد مجلس بالای ۱۸ در این طرح، گفت: همه می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند مشروط به اینکه تا زمان آماده شدن و در زمان تحویل گرفتن واحد، متاهل باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر