به گزارش افق نیوز از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، در بخشی از حکم صادره از سوی ـآیت‌الله سید ابراهیم رییسی خطاب به سید محمدتقی شاهچراغی آمده است: با توجه به پیشنهاد وزیر کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ ۱۲ آبان هیات وزیران، نظر به تجارب ارزنده و سوابق اجرایی جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «استاندار قم» منصوب می‌شوید.

رییسی جمهوری افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق «عدالت و پیشرفت» و رفع «فقر و تبعیض» کوشا باشید.

آیت الله رییسی تصریح کرد: مجاهدت مستمر برای پیشرفت عادلانه و توسعه زیرساخت‌های استان، پشتیبانی از رونق تولید، رفع موانع کسب و کار، اهتمام ویژه به بهره‌گیری از ظبه شکوفایی ظرفیت‌های دینی و فرهنگی استان علی‌الخصوص آستان مقدس کریمه اهل بیت علیهم السلام، توسعه گردشگری زیارت و زمینه‌سازی بهره‌گیری از ظرفیت فرهیختگان و نخبگان حوزوی و دانشگاهی و جوانان با انگیزه در راستای حل مسائل استان و توجه ویژه به جایگاه مرجعیت و تعظیم و تکریم مراجع عظام تقلید از اهم انتظارات از جنابعالی است.

همچنین در حکم صادره از سوی رییس‌جمهوری خطاب به فرزاد مخلص‌الائمه آمده است:‌ با توجه به پیشنهاد وزیر کشور و به استناد مصوبه جلسه ۱۲ آبان هیات وزیران، نظر به تجارب ارزنده و سوابق اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «استاندار مرکزی» منصوب می‌شوید.

 

وی اضافه کرد: مجاهدت مستمر برای پیشرفت عادلانه و توسعه زیرساخت های استان، اهتمام به شکوفایی ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی ضمن توجه به چالش‌های زیست محیطی، تقویت هویت فرهنگی و اجتماعی با عنایت به مفاخر و نخبگان استان و فعال سازی شبکه نخبگان و فرهیختگان جوان در راستای حل مسائل استان، از اهم انتظارات از جنابعالی است.​