6

۳۱دانشجوی دختر دانشکده افسری نیروی هوایی ارتش آمریکا مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند+تصویر

  • کد خبر : 36185
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰

بیش از ۳۱ دانشجوی دختر دانشکده افسری این نیرو، مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند و گمان بر این است که مربیان این دانشجویان اقدام به سوء استفاده جنسی از آنها کرده باشند.

ارتش آمریکا اعلام کرد که بیش از ۳۱ دانشجوی دختر دانشکده افسری نیروی هوایی این کشور از سوی مربیان خود مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند و ارتش تحقیقاتی را در این باره آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، ادوارد وایز، فرمانده مراکز آموزشی نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد که بیش از ۳۱ دانشجوی دختر دانشکده افسری این نیرو، مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند و گمان بر این است که مربیان این دانشجویان اقدام به سوء استفاده جنسی از آنها کرده باشند.

وایز در یک کنفرانس خبری در وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) تاکید کرد که هم‌اکنون تحقیقاتی دراین زمینه آغاز شده و ۱۲ تن از مربیان مرکز لاکلند در نزدیکی شهر سان آنتونیو در ایالت تگزاس که همگی آنها مرد بودند، مورد بازجویی قرار گرفتند چرا که بیشترین سوء استفاده جنسی از دختران دانشجوی افسری در این مرکز رخ داده است.

فرمانده مراکز آموزشی نیروی هوایی آمریکا افزود: بر اساس تحقیقاتی که پنتاگون انجام داده، آزار و اذیت جنسی دانشجویان دختر دانشکده افسری از سال ۲۰۰۹ آغاز شد. تاکنون ۳۱ دانشجوی دختر که مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند شناسایی شده‌ و تحقیقات برای یافتن قربانیان بیشتر ادامه دارد.

وایز هم‌چنین اعلام کرد: مرکز آموزشی ۳۳۱ نیروی هوایی آمریکا بیشترین موارد مربوط به آزار و اذیت جنسی را شاهد بوده و یک افسر قضایی برای تحقیقات در این زمینه انتخاب شده است.

این در حالی است که یکی از مربیان شاغل در مرکز آموزشی ۳۳۱ نیروی هوایی آمریکا اعتراف کرده که با یکی از دانشجویان خود روابط نامشروع و خارج از ضوابط ارتش داشته و با ۱۰ دانشجوی دیگر نیز روابط خارج از عرف برقرار کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=36185

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]