5

این توپ اوت شده آقای داور!

  • کد خبر : 363152
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

پیروزی دو بر یک شباب الاهلی با بازی مهدی قایدی و احمد نورالهی در برابر عجمان در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با حواشی ای همراه بود.

جالب اینکه در بطن حاشیه ایجاد شده مهدی قایدی بازیکن شماره ۱۶ شباب الاهلی بود که در بازی شب گذشته بر خلاف دیدارهای قبلی از ابتدا در ترکیب تیم به میدان آمد و در نهایت با نمایش خوب خود یکی از دلایل پیروزی تیمش در این مسابقه بود.

 

اما حاشیه از جایی آغاز شد که مهدی قایدی توپ روی خط عرضی چسبیده به نقطه کرنر به بازی برگرداند و همین توپ در ادامه با با پاس در عمق عبدالله سهیل و شوت زمینی عمر عبدالرحمن از زاویه بسته تبدیل به گل دوم شباب الاهلی شد. عجمانی ها معتقدند توپ از خط عرضی زمین رد شده بود و داور باید دستور به شروع مجدد بازی می داد. اما هم داور و هم کمک داور چنین عقیده ای نداشتند و بازی ادامه پیدا کرد و در نهایت شباب الاهلی در این بازی دو بر یک برنده شد.

 

در حالی که تصاویر و هم چنین فیلم بازی به نظر می رسد توپ از خط رد شده است اما کارشناس داوری شبکه ابوظبی اسپورت این تحلیل را رد کرد و گفت تصمیم داور درست بوده است. شاید به این دلیل که همه توپ از خط رد نشده است.

 

 

مهدی قایدی در این بازی تا دقیقه ۸۷ بازی کرد اما در این دقیقه به عنوان سومین بازیکن تعویضی شباب الاهلی از ترکیب تیم خارج شد. هم چنین احمد نورالهی تا پایان بازی در زمین بود که از داور کارت زرد گرفت. این حضور و عملکرد خوب مهدی قایدی شاید موجب شود او در بازی های آتی شباب الاهلی به عنوان یکی از بازیکنان ثابت تیم وارد میدان شود. جالب اینکه در صحنه مورد اشاره مهدی قایدی به بازی ادامه داد و او هم مثل داور بر این عقیده بود که توپ از خط عرضی زمین رد نشده است. بازیکنان عجمان به داور بازی معترض شدند و به او گفتند آقای داور این توپ اوت شده اما داور توجهی به این اعتراضات نکرد و همان طور که اشاره شد در ادامه این توپ تبدیل به گل دوم شباب الاهلی در دقیقه ۵۷ بازی شد. عجمان در ادامه بازی یکی از گل های خورده را جبران کرد اما در نهایت دو بر یک بازنده شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=363152

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر