5

طلسم بزرگ ستاره محبوب فرهاد مجیدی شکست ؛ گره پرسپولیس چگونه باز شد؟

  • کد خبر : 363378
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

استقلال و پرسپولیس هفته یازدهم را با برد قاطع پشت سر گذاشتند.

طلسم بزرگ ستاره محبوب فرهاد مجیدی شکست ؛ گره پرسپولیس چگونه باز شد؟

 هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری هشت دیدار در روز جمعه برگزار شد که اتفاقات جالبی در دل خود داشت. هشت اتفاق مهم هفته یازدهم به شرح زیر هستند:

 

طلسم ژستد شکست

 بذار عموهای فیتیله‌ای به بچه‌هات درس بدن! 50% تخفیف محدود

photo_۲۰۲۱-۱۲-۲۴_۱۶-۰۲-۲۳

ژستد که با سرو صدای زیادی به ایران آمد و در ترکیب استقلال قرار گرفت با وجود تاثیرگذاری در دیدارهای این تیم موفق به گلزنی نشده بود و به عنوان یک مهاجم از این لحاظ تحت فشار بود. رودی به هر جهت روی تیز هوشی و موقعیت طلبی خودش موفق شد دروازه پدیده را در شلوغی محوطه جریمه باز کند. شکستن طلسم ژستد مهم‌ترین اتفاق برای استقلال در هفته یازدهم بود.

 

گل به خودی یخ بازی را شکاند

 

+

 

بازی پرسپولیس – ذوب آهن شبیه آن دیدارهایی بود که نوید یک صفر – صفر کسل کننده را می‌داد. دو تیم چند موقعیت روی دروازه‌ها خلق کردند که در حد گل شدن نبود ولی یک اشتباه که هر چند سال یک بار رخ می‌دهد یخ بازی را شکاند. توپ از دستان پارسا جعفری جوان سر خورد و وارد دروازه شد و پس از آن بازی کمی جان گرفت و گاندوها به دنبال بازگشت بودند که همین فعل و انفعالات پنالتی و گل دوم را هم به همراه داشت تا پرسپولیس در دیداری که خوب نبود هم پیروز شود.

 

سپاهان و یک شکست دیگر

photo_۲۰۲۱-۱۲-۲۵_۱۰-۱۸-۴۶

سپاهان مقابل پیکان هم تن به شکست داد تا نشان دهد از اوضاع آرمانی فاصله زیادی دارد. سه شکست در ۱۰ بازی و یک بازی مقابل گل گهر هم که در زمین نتیجه را واگذار کرده و ممکن است این رأی برگردد. این آمار یک تیم مدعی نیست هرچند که جایگاهش در جدول خوب باشد. سپاهان نشانی از تیم مقتدر و شکست ناپذیر فصل قبل ندارد و از سوی دیگر کار خوب شاگردان مجتبی حسینی هم قابل کتمان نیست.

 

شاگردان شکست ناپذیر خطیبی

آلومینیوم اراک

در کنار اینکه شاگردان قلعه‌نویی تیم جاندار سابق نیستند و رای کمیته انضباطی روی شرایط روحی تیم تاثیرگذاشته است، آلومینیوم اراک یک بازی دیگر هم بدون شکست پشت سر گذاشت و همچنان از این تیم به عنوان پدیده فصل یاد می‌شود. رسول خطیبی تیم قابل احترامی ساخته که هم فوتبال زیبایی به نمایش می‌گذارد و هم در نتیجه گیری خوب عمل کرده است.

 

طلسم نفت مسجد سلیمان شکسته شد

 نفت مسجد سلیمان

نفت مسجد سلیمان بعد از ۸ هفته موفق شد در لیگ برتر به پیروزی برسد و این دومین برد آنها در طول فصل بود. پیش از این نفتی‌ها فقط موفق به شکست دادن پدیده مشهد شده بودند که این روزها تقریباً به هر تیمی می‌بازد. این می‌تواند نوید روزهای بهتر را برای شاگردان کمالوند داشته باشد.

 

کار بزرگ شاگردان ساکت

01674338

نساجی همچنان از تیم‌های خوب لیگ است که خوب بازی می‌کند و خوب نتیجه می‌گیرد. آنها موفق شدند مس را در رفسنجان شکست دهند و سه امتیاز مهم به خانه بردند. نساجی خانه به دوش که هنوز تکلیف زمین چمنش مشخص نیست در این شرایط عملکرد قابل قبولی داشته است.

 

تساوی در دربی خوزستان

7425160_671

دربی خوزستان در کسل کننده ترین حالت ممکن برگزار شد و انگار دو تیم برای تساوی بدون گل به زمین آمده و در پایان به هدف خود رسیده بودند. استقلالی های سابق در دیدار فولاد و صنعت نفت بازی جذابی ارائه ندادند و تنها بازی بدون گل هفته دیداری بود که به نظر می‌رسید جذاب از آب در بیاید.

 

یک خط درمیان با هوادار

 هوادار

هوادار تهران به نتایج یک خط درمیان خودش ادامه می‌دهد. بعد از درخشش در بازی با پرسپولیس و کسب یک امتیاز مهم مقابل این تیم، در دیدار مقابل حریف دسته دومی در جام حذفی شکست خورد و حالا شاگردان عنایتی در دیداری مهم و دشوار تراکتورِ تبریز را شکست دادند و سه امتیاز حساس گرفتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=363378

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر