8

تامین مالی ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی طرح‌های بزرگ صنعت گردشگری کشور توسط بانک گردشگری

  • کد خبر : 364293
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

چندین طرح‌ بزرگ صنعت گردشگری کشور با سرمایه گذاری و تامین مالی بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی بانک گردشگری و مجموعه‌های مرتبط ، به بهره برداری رسیده و یا در حال ساخت و تکمیل است.

تامین مالی 100 هزار میلیارد ریالی طرح‌های بزرگ صنعت گردشگری کشور توسط بانک گردشگری
به گزارش افق نیوز به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، بانک گردشگری در راستای رسالت خود، علاوه بر مشارکت از طریق عاملیت صندوق توسعه ملی و از محل بند(الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه کل کشور، به طور مستقیم نیز طرح‌های بسیاری را در حوزه گردشگری از منابع داخلی تامین مالی و حمایت کرده است.
از جمله این پروژه‌ها می‌توان به پروژه “کاروانسرای وکیل کرمان”، “هتل‌های فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)”، “مجموعه پرستیژلند اصفهان (شامل هتل، مراکز خرید و …)”، پروژه “هتل و مراکز اقامتی سیرجان و بافت”، “مجتمع تفریحی، تجاری میکامال در منطقه آزاد کیش” و پروژه “منطقه ویژه اقتصادی تفریحی و گردشگری سرزمین ایرانیان(آیلند)” اشاره کرد.
همچنین تعداد زیادی از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف، کارگاه های صنایع دستی کوچک و… در کشور نیز در راستای همین رسالت بانک گردشگری، تامین مالی و حمایت شده است. از جمله می‌توان از مجتمع تفریحی پردیس نوشیروانی بابل، مجتمع تجاری سیمرغ محمودآباد، هتل، رستوران و مرکزی تجاری وندای کی آشیان (کاشان)، هتل لیدو رامسر، هتل مجلل درویشی ۲ (مشهد) و هتل ویستریا وهتل آتا آنا در تهران نام برد.
درباره بسته‌ها و خدمات بانکی ویژه فعالان حوزه گردشگری نیز علاوه بر تزریق مالی و تامین منابع برای اجرای پروژه های بزرگ، در جهت تسهیل فرآیندهای بانکی و اعتباری در حوزه گردشگری، این بانک اقدام به طراحی و ارایه بسته ها و خدمات بانکی ویژه فعالان حوزه گردشگری کرده است.
از جمله بسته های مورد اشاره، می‌توان به بسته ویژه آژانس های مسافرتی و گردشگری و تسهیلات کارت سفر، گردش کارت و… اشاره کرد که همگی در راستای ترویج گردشگری و تسهیل تبادلات مالی در حوزه گردشگری طراحی و ارایه شده است. همچنین می‌توان به انعقاد قرارداد با تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی کشور در راستای حمایت از صنعت حمل و نقل هوایی، توسعه صنعت گردشگری و ارزان‌سازی سفر طی دو سال گذشته اشاره کرد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=364293

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر