پاسخ کنایه‌آمیز مربی گل‌گهر به رأی استیناف+ عکس

صدور رأی کمیته استیناف درباره پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر باعث موضع‌گیری باشگاه‌های پرسپولیس و گل‌گهر و البته کادرفنی و بازیکنان تیم سیرجانی شد و حواشی زیادی در این‌باره شکل گرفت؛ موضع‌گیری‌هایی که در طرف مقابل با پاسخ مدیران باشگاه استقلال همراه شد.

البته که این موضع‌گیری طرفین بدون واکنش از سوی فدراسیون فوتبال نبود و مدیران گل‌گهر و پرسپولیس به کمیته اخلاق فراخوانده شدند؛ ضمن آن‌که عبداللهی عضو کمیته انضباطی تاکید کرد که این‌گونه بیانیه‌نویسی‌ها می‌تواند منجر به صدور رأی انضباطی علیه باشگاه‌ها شود.

بعد از واکنش امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر، این‌بار مجتبی سرآسیایی دستیار او در تیم سیرجانی به حکم صادره واکنش نشان داده و بدون آن‌که اسمی از تیمی بیاورد، به سبک بازخوانی یک خاطره به رأی صادر شده اعتراضی کنایه‌آمیز و تند داشته است!

سرآسیایی داستانی را روایت کرده از تیم خود که در لیگ محلات شرکت کرده و قهرمان شده اما رئیس کاپ گفته حضور یک بازیکن غیربومی در تیم محله، باعث حذف این تیم باید بشود و نتیجه مقابل تیم محله، باید ۳-۰ شود!

پاسخ کنایه‌آمیز مربی گل‌گهر به رأی استیناف+ عکس

مربی گل‌گهر با اشاره تفسیر و توضیح این داستان بلندبالا، در پایان آن اشاره‌ای تند و کنایه‌آمیز به اتفاقات رخ داده داشته و نوشته است: «فهمیدم مهم‌تر از تمرین کردن و نتیجه گرفتن اینه که: به تیم رئیس کاپ نخوری، چون اونا نباید ببازن. تمام»