5

آخرین وضعیت فوق‌ستاره پرتغالی در اولدترافورد/ رونالدو جدا می‌شود؟ رونالدو می‌ماند؟

  • کد خبر : 364840
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

با فشارهایی که روی کریستیانو رونالدو چه از لحاظ بدنی و چه از لحاظ وضعیت تیمی آمده، هنوز هم مشخص نیست فوق‌ستاره پرتغالی چه آینده‌ای در این تیم خواهد داشت.

کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو ممکن است همین تابستان بعد از تنها یک فصل منچستریونایتد را ترک کند، اما اسطوره و نماد شیاطین‌سرخ که چند روز قبل ۳۷ ساله شده به دوستانش می‌گوید مسبب همه این اتفاقات باشگاه نیست.

نشریه «سان» در گزارشی نوشت، هنوز هم رونالدو در این که دومین دوره حضورش در اولدترافورد را کوتاه سپری کند، تردید دارد. رونالدو بعد از ۳۷ سالگی برای اولین مرتبه بالا رفتن سن خودش را در جمع بازیکنان منچستریونایتد احساس کرده است. اسطوره پرتغالی با وجود تمرینات بدنسازی مداوم، هرگز به طور روشن اعتراف نمی‌کند که وضعیت لیگ برتر انگلیس به شکلی است که شرایط بدنی‌اش اجازه نمی‌دهد به موفقیت برسد.

با وجود تمام این اتفاقات رونالدو ممکن است به دنبال کوتاه‌تر کردن این دوره حضورش در لیگ برتر باشد و برنامه‌ریزی‌اش که حضور بیش از ۲ سال در اولدترافورد بود را تغییر دهد. اخیراً کریستیانو در ۵ بازی متوالی گل نزده و در جریان تساوی ۱-۱ مقابل برنلی هم از نیمه دوم وارد میدان شد. چرخش وضعیت در تورف‌مور چیزی نبود که مطابق انتظار رونالدو باشد و قهرمان ۳ دوره لیگ برتر را برای آینده‌اش دچار تردید کرده است.

کریستیانو رونالدو

با وجود تمام این اتفاقات، کریستیانو رونالدو تحت‌تأثیر شرایط باشگاه داخل و خارج زمین قرار نگرفته. تیم فعلی منچستریونایتد خیلی سطح پایین‌تر از تیمی است که سرالکس فرگوسن آن را هدایت می‌کرد و رونالدو احساس می‌کند این عامل اصلی در نوسان در تصمیم‌گیری خودش است. اما رونالدو می‌داند که باید باز هم سخت کار کند تا در بهترین فرم خودش بماند، به ویژه این که سرمربی آلمانی رالف رانگنیک دوست دارد بازیکنان با فشار از بالا پرس کنند.

برنده ۵ توپ‌طلا محفظه اکسیژن در خانه‌اش نصب کرده تا به بدنش کمک کند از زیر فشار مسابقات در لیگ برتر زودتر رها شود. اما اگر با وجود بهبود شرایط بدنی، شیاطین‌سرخ بین ۴ تیم بالای جدول قرار نگیرند، رونالدو زودتر به سمت جدایی از این تیم و خروج از اولدترافورد نزدیک خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=364840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر