3

کمپین آبی‌ها علیه حاشیه بزرگ با انتشار یک عکس/ هواداران و مدیرعامل استقلال دست به کار شدند

  • کد خبر : 365218
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۴۱

آجورلو شخصا وارد عمل شده تا کاپیتان و سرمربی استقلال را بعد از بازی با فجرسپاسی آشتی بدهد ظاهرا کمپین هواداران برای آشتی فرهاد و وریا خیلی زود به نتیجه خواهد رسید.

آجورلو شخصا وارد عمل شده تا کاپیتان و سرمربی استقلال را بعد از بازی با فجرسپاسی آشتی بدهد ظاهرا کمپین هواداران برای آشتی فرهاد و وریا خیلی زود به نتیجه خواهد رسید.

کمپین آبی‌ها علیه حاشیه بزرگ با انتشار یک عکس/ هواداران و مدیرعامل استقلال دست به کار شدند
روز دوشنبه و در فاصله ۴۸ساعت مانده به بازی استقلال با فجرسپاسی یکباره خبر رسید فرهاد مجیدی کاپیتان تیمش را از تمرین منع کرده و او را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده است. عصبانیت وریا غفوری و لگد به بطری آب و… از یک طرف و واکنش تند فرهاد مجیدی از سوی دیگر، خبری بود که با وجود درهای بسته تمرین استقلال خیلی سریع در اختیار خبرگزاری‌ها قرار گرفت. در واکنش به این اخبار، وریا غفوری هم در دفاع از خود مصاحبه‌ای انجام داد تا آتش حاشیه در تیم صدرنشین لیگ بالا بگیرد.

به این ترتیب غفوری از حضور در تمرینات و بازی با فجرسپاسی منع شد آن هم درحالی‌که یزدانی و مرادمند ۲ مدافع دیگر استقلال نیز به‌دلیل مسائل مربوط به خدمت سربازی در بازی با فجرسپاسی غایب خواهند بود. اما در همان شبی که این اتفاق بین وریا غفوری و فرهاد مجیدی رخ داد، هواداران استقلال کمپینی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداختند و با انتشار عکس وریا در آغوش فرهاد مجیدی خواهان آشتی سریع این دو چهره محبوب‌شان شدند. همچنین ویدئویی از صحبت‌های فرهاد مجیدی که در کنفرانسی گفته بود «دوست دارم در پایان فصل جام قهرمانی را روی دستان وریا غفوری ببینم» به‌سرعت در فضای مجازی وایرال شد. هواداران استقلال با نگرانی خاصی به‌دنبال حفظ همبستگی آبی‌پوشان برای تداوم موفقیت‌های تیمشان و حفظ صدرنشینی در جدول رده‌بندی بودند.

کمپین آبی‌ها علیه حاشیه بزرگ با انتشار یک عکس / هواداران و مدیرعامل استقلال دست به کار شدند

روز گذشته پیگیری‌ها درخصوص مسئله پیش‌آمده میان وریا غفوری و فرهاد مجیدی، منتهی به کسب این خبر شد که مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال سخت پیگیر است تا شرایط ایده‌آل این روزهای تیمش را حفظ کند و اجازه ندهد مسائل حاشیه‌ای تیمش را دچار مشکل کند. در همین راستا او شرایط را به شکلی فراهم کرده تا بعد از بازی با فجرسپاسی جلسه‌ای با حضور کاپیتان و سرمربی تیمش برگزار کند و با رفع سوءتفاهم‌ها زمینه بازگشت وریا غفوری به تمرینات را فراهم کند. با توجه به اینکه هم وریا غفوری و هم فرهاد مجیدی به‌دنبال این هستند که استقلال هرطور شده با حفظ صدرنشینی در این فصل به‌عنوان قهرمانی برسد، به‌نظر می‌رسد ایجاد تفاهم و آشتی میان آنها کار سختی برای مدیرعامل استقلال نیست. آن هم در شرایطی که آجورلو خودش شخصا وارد گود شده تا زودتر این موضوع را حل کند. او بسیار امیدوار است این حاشیه‌ها را بعد از بازی با فجرسپاسی کاملا جمع کند اما اگر به هر دلیلی بعد از بازی این اتفاق نیفتاد مطمئنا طی چند روز آینده این موضوع حل خواهد شد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=365218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر