4

سورپرایز بزرگ یحیی در دربی | تغییر اساسی در خط دفاعی سرخ ها

  • کد خبر : 366554
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۴۱

تیم فوتبال پرسپولیس با تغییراتی در ترکیب خود، به مصاف تیم فوتبال استقلال در دربی ۹۸ می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس با تغییراتی در ترکیب خود، به مصاف تیم فوتبال استقلال در دربی ۹۸ می‌رود.

دربی

به گزارش افق نیوز ، اینطور که به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس تصمیم خود برای استفاده از کاپیتان سرخ‌ها را در دفاع برای دربی تغییر داده است. یحیی گل‌محمدی در بازی با نفت مسجد سلیمان به سید جلال حسینی استراحت داده تا او را برای دربی حفظ کند اما به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس خط دفاعی سرخ‌ها را در بازی امروز برابر استقلال با نفرات دیگری نسبت به بازی قبل به میدان بفرستد.

در بازی امروز جلال حسینی و هنانوف نیمکت‌نشین خواهند بود و فرشاد فرجی و علی نعمتی به‌عنوان مدافعان میانی سنگین‌ترین وظیفه چند فصل اخیر را روی دوش خواهند داشت و باید دید قادر به مهار فاز تهاجمی حریف خواهند بود یا خیر. فرجی طی دو بازی اخیر نیمکت نشین بوده و اکنون به ترکیب اصلی بازگشته است.

در سمت راست خط دفاعی رامین رضاییان نیز بعد از فصول متمادی دوری از دربی و در شرایطی که آخرین دربی را با یک برد شیرین چهار گله و گلزنی در خاطر دارد، بار دیگر در سمت راست دفاعی سرخ‌ها حاضر خواهد شد و این وظیفه در سمت چپ به سعید آقایی سپرده شده است. آقایی در بازی قبلی یکی از نمایش‌های خوب خود را طی این فصل داشت و بدشانس بود که ضربه‌اش نیز به تیرک دروازه حریف خورد. آنها امیدوارند ضمن مهار حملات حریف، در فاز تهاجمی نیز شرایط را به سود سرخ‌ها کنند.

باید دید تغییرات تکراری در خط دفاعی این بار در دربی جواب خواهد داد یا نه. یکی از انتقاداتی که این فصل به تیم یحیی می‌شود تغییرات زیاد در خط دفاعی سرخ‌هاست.

همشهری

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=366554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر