3

فروش ۲۴۸ و ۲۶۹ میلیاردی آبی و قرمزها در ۹ روز/ پذیره‌نویسی سرخابی‌ها امروز تمام می‌شود؟

  • کد خبر : 366597
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۴۷

در ۹ روز نخست پذیره‌نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب ۲۴۸ و ۲۶۹میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شد.

 

فروش 248 و 269 میلیاردی آبی و قرمزها در 9 روز/ پذیره‌نویسی سرخابی‌ها امروز تمام می‌شود؟

به گزارش افق نیوز ، پذیره‌نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق‌تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس در حالی روز یکشنبه (۱۵ اسفند) به‌ترتیب در قیمت‌های ۲,۹۱۰ ریال و ۳,۳۸۷ ریال انجام شد که در روز نخست این پذیره‌نویسی ۱۶۷ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۹۳۰ سهم باشگاه استقلال توسط ۱۷۹ هزار و  ۱۸۵ نفر و ۱۶۲ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۱۳۶ سهم باشگاه پرسپولیس توسط ۲۰۱ هزار و ۲۵۴ نفر خریداری شد.

این در حالی است که با احتساب کل روزهای پذیره‌نویسی در نمادهای معاملاتی (استقلالح۱) و (پرسپولیسح۱)، حجم تقاضای خرید در نماد معاملاتی (استقلالح۱) در مجموع ۹ روز معاملاتی گذشته به ۸۵۸,۲۱۸,۵۵۰ سهم و در نماد معاملاتی (پرسپولیسح۱) به ۷۹۶,۵۳۰,۸۳۵ سهم در سامانه ثبت شده است.

بدین ترتیب تا پایان نهمین روز از پذیره‌نویسی نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به ترتیب ۲۴۸ و ۲۶۹میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شده است.

شایان ذکر است برای این پذیره‌نویسی تعداد ۱،۲۳۶،۰۹۹،۶۵۶ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) در نماد معاملاتی (استقلالح۱) و تعداد ۱،۰۳۴،۸۴۰،۵۶۷ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) در نماد معاملاتی (پرسپولیسح۱) ناشی از سلب حق‌تقدم به‌روش ثبت سفارش روز ۱۵ اسفند در تابلوی نارنجی بازار پایه فرابورس ایران عرضه شد.

بر اساس اعلام مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران، مطابق بند ۱۸ اعلامیه‌های پذیره‌نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق‌تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) و فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام)، پذیره‌نویسی از روز یکشنبه(۱۵ اسفند) آغاز شده است و به‌مدت ۳۰ روز ادامه خواهد یافت.

این گزارش می‌افزاید: در حالی در ۹ روز پذیره‌نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب ۲۴۸ و ۲۶۹میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شده است که از امروز سقف خرید سهام این دوباشگاه برای اشخاص حقیقی از ٣� � هزارتومان به سه میلیون تومان برای هر باشگاه افزایش پیدا می‌کند.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=366597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر