2

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس:همه تلاشم را می‌کنم تا تیم موفقی بسازم

  • کد خبر : 36662
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۰

امیدوارم در این مدت که در ایران هستم بتوانم ارتباط خوب و حرفه‌ای با شما برقرار کنم که لازمه آن احترام دو طرفه است، من البته همیشه روابط خوبی با رسانه‌ها داشتم.

افق:(ofoghnews.ir) سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر این که از روبرو شدن با مشکلات و چالش‌ها هیچ ترس و نگرانی ندارد، گفت: با علم به وضعیت کنونی پرسپولیس اینجا آمده ام و می‌‌خواهم تیمی را بسازم که جنگنده باشد و از بازی‌های خوبش هواداران پرسپولیس خوشحال شوند.

مانوئل ژوزه در نشست خبری امروز (شنبه) خود با معرفی دستیارانش در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: “پدرو” دستیار اول من است، “فیدالو” مربی بدنساز ، “اسکار” آنالیزور و “اسکار” آنالیزوریکی دیگر از دستیارانم در تیم فوتبال پرسپولیس خواهند بود، البته نمی‌دانم چرا عاشوری که همراه ما در تمرین بود به نشست خبری نیامده است و این واقعا برایم سوال است.

وی در ابتدای صحبت‌هایش خطاب به رسانه‌ها گفت: امیدوارم در این مدت که در ایران هستم بتوانم ارتباط خوب و حرفه‌ای با شما برقرار کنم که لازمه آن احترام دو طرفه است، من البته همیشه روابط خوبی با رسانه‌ها داشتم.

سرمربی پرسپولیس گفت: حضور من در این زمان در تیم پرسپولیس خود یک چالش است، چون فرصت کمی برای کار داریم و تنها ۱۳ روز دیگر مسابقات شروع خواهد شد. بنابراین وضعیت فعلی را یکی از چالش‌های زندگی‌ام می‌دانم. البته من آمده‌ام تا تحول ایجاد کنم و آنچه که در توان داریم برای کمک به این تیم بگذاریم.

وی افزود: همان طور که گفتم مهم‌ترین مشکل ما الان زمان است. من باید یک ماه تا ۴۵ روز پیش اینجا می‌بودم، اما الان ۱۵ روز قبل از شروع لیگ به پرسپولیس آمدم. بنابراین متوجه سختی کار می‌شوید، اما همه تلاشم را می‌کنم تا تیم موفقی بسازم. در این مدت کارهای سخت و پیچیده متعددی داریم و باید تیمی ساخته شود که با بازی خوبش هواداران خوشحال شوند. من به کسب موفقیت در پرسپولیس اعتقاد دارم. ما قبل از هر چیز باید به فکر بردن بازی‌هایمان باشیم و از همین ابتدا کارمان با سختی شروع می‌شود.

مانوئل ژوزه با بیان این که با اشراف به وضعیت کنونی پرسپولیس به این تیم آمده است و نگرانی از برخورد از مشکلات و چالش‌ها ندارد، ادامه داد: به هر جهت من با وجود بالا و پایین بودن برخی از شرایط کار را پذیرفته‌ام و آماده ام با حداکثر توان کار کنم. از همه شما هم کمک می‌‌خواهم ، معتقدم که باید ذهن بازیکنان با ما یار باشد تا تیم جنگنده بسازیم.

به گزارش ایسنا، در ادامه این نشست ژوزه در پاسخ به اولین سوال که پرسیده شد: با توجه به عدم شناختی که از بازیکنان ایرانی دارید، با این مشکل چطور روبرو خواهید شد؟ و آیا چنین وضعیتی را تاکنون تجربه کرده اید؟ پاسخ داد: هر وقت در یک کشوری کار می‌‌کنیم کار کردن در آنجا برایمان جدید است. این که فوتبال ایران را نمی‌شناسم واقعیت دارد، اما فوتبال جهانی را می‌شناسم و در عین حال معتقدم که زبان فوتبال جهانی است. قطعا حداکثر تلاشم را برای دریافت بیشترین اطلاعات از فوتبال ایرانی و بازیکنان ایرانی خواهم داشت و سعی می‌کنم با ارزش تیم‌ها آشنا شوم، اما فوتبال در لحظه جاری است. بنابراین گذشته و آینده آن خیلی مهم نیست. مهم این است که در وضعیت فعلی چطور باید کار کنیم و به خوبی جلو برویم.

وی تاکید کرد: من ۳۶ سال است که مربی هستم و با بازیکنانی از هر کشوری کار کرده‌ام و طبیعتا این تجربه به کارم می‌آید تا در این زمان کوتاه بتوانم به درستی به بازیکنان آموزش دهم. من ترسی از کار ندارم و درباره ترسو بودن یا نبودن مثالی می‌زنم و آن این است که انسان‌های ترسو برای محافظت از خودشان بعضا نیازمند سگ هستند. اما من برای محافظت از خودم احتیاجی به سگ ندارم و من کارم را بلدم و چیزی را دستاویز قرار نمی دهم که بخواهم موفقیتم را وابسته به آن بدانم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: با اعتقاد کامل به کارم به اینجا آمده ام و آماده ام با هر مشکلی مواجه شوم، اما در برخورد با چالش‌ها سعی می‌‌کنیم با آرامش و اعتماد به نفس لازم رو به جلو حرکت کنیم و هر کاری را به بهترین شکل انجام دهیم. باشگاه پرسپولیس به من اعتماد کرده و من تلاش می‌کنم به خوبی پاسخ این اعتماد را بدهم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه نشست خبری خود اظهار کرد: امیدوارم با اطلاعاتی که توانسته‌ام در این مدت از فوتبال ایران به دست بیاورم موفق باشم. در سال ۲۰۰۱ که به مصر رفتم فقط می‌دانستم که این کشور تاریخ غنی‌ای دارد و فقط اهرام ثلاثه را می‌شناختم و دیگر هیچ چیزی از این کشور نمی‌دانستم. اما در این چند سالی که در مصر بودم ۲۰ عنوان قهرمانی به دست آوردم که ۸ قهرمانی را در رقابت‌های قاره‌ای کسب کردم.

 

نشست خبری مانوئل ژوزه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

وی ادامه داد: سه بار در جام باشگاه‌های آفریقا قهرمان شدیم، امیدوارم بتوانم در ایران هم همان اعتبار را کسب کنم.

ژوزه در پاسخ به این سوال که آیا به غیر از محسن عاشوری مربی ایرانی دیگری به کادر فنی پرسپولیس اضافه می‌شود یا خیر؟ گفت: خیر. کادر فنی ما کامل است، ما فقط منتظر مربی دروازه‌بانان هستیم، او احمد ناجی است که در مصر ۸ سال با من کار کرده و به زودی به ایران می‌آید.

ژوزه درباره سوابق دیگر دستیارانش هم گفت: پدرو سه سال است که با من کار می‌کند، او بازیکن باشگاه‌های معتبری بوده و حتی در دوره‌ای شاگرد خودم بود. همچنین فیدالو که مربی بدنساز است در چهار سال گذشته در الاهلی با من بود و به همراه اسپورتینگ لیسبون هم نایب قهرمان پرتغال شده است. اسکار لیندازو هم سه سال است به عنوان آنالیزور و مسئول آمار با من کار می‌کند. خودش که می‌گوید دوست مارادونا است. او یک آرژانتینی است. مترجم من هم چند روزی است که با من کار می‌کند و قرار است پیش ما با فوتبال ایران آشنا شود! البته کمی با لهجه پرتغالی‌اش مشکل دارم اما از او خوشم می‌آید.

در ادامه نشست خبری خبرنگاری از سرمربی پرسپولیس پرسید، می‌گویند رابطه شما با کارلوس کی‌روش چندان خوب نیست که ژوزه پاسخ داد: اجازه بدهید در این جا تنها درباره مسائلی که به پرسپولیس مربوط می‌شود صحبت کنیم و درباره تیم ملی و هر آنچه به آن مربوط است حرف نزنیم.

وی درباره این موضوع که آیا در پرسپولیس قول قهرمانی می‌دهد یا خیر؟ گفت: من هیچ وقت در مصر قول قهرمانی نداده بودم، فقط قول دادم که هرآنچه در توانم هست را برای موفقیت تیم به کار گیرم. در خاورمیانه و آفریقا پیش از این کار کرده‌ام و می‌دانم که مسئولیت سنگینی دارم. کار من این است که تیم بسازم. سال اولی که در مصر بودم جام نیاوردم اما کاپ سوپرتاسای آفریقا را به دست آوردیم. این مشخص می‌کند که من سابقه خوبی در این منطقه داشته‌ام و تیم‌ها هم جوابی که می‌خواستند را از من گرفته‌اند.

ژوزه همچنین درباره نتیجه‌گرا بودن باشگاه‌های ایرانی و اینکه ممکن است با نتیجه نگرفتن در چند بازی از سمتش برکنار شود، گفت: این طبیعی است که وقتی یک تیمی چند بازی را پشت سر هم می‌بازد حوصله رییس باشگاه ضعیف می‌شود. فوتبال هم همین است. اما به نظر من در حال حاضر باید بین ما و باشگاه اعتماد متقابل وجود داشته باشد چرا که ما جرات به خرج دادیم و در این مدت کوتاه قبول کردیم که هدایت پرسپولیس را در دست بگیریم و فکر می‌کنم حق داشته باشیم که باشگاه ما را حمایت کند. من تنها می‌توانم قول دهم که در این فصل دوازدهم نمی‌شویم و اینکه این را هم قول نمی‌دهم که رتبه بهتر از این به دست بیاوریم.

خبرنگاری از سرمربی پرسپولیس پرسید تلفظ صحیح نام شما ژوزه است یا خوزه که وی گفت: اسم من مانوئل ژوزه است.

وی در ادامه درباره اهمیت داربی پرسپولیس و استقلال و اینکه او در سابقه مربی‌گری‌اش همیشه در داربی‌ها موفق بوده گفت: در خیلی از کشورها بردن بازی داربی خیلی مهم است. حتی بیشتر از قهرمان شدن در لیگ. اما برای ما هدف اصلی قهرمانی لیگ است. در کشورهایی که مربی‌گری کردم داربی‌های زیادی را بردم، در پرتغال مقابل بنفیکا یک داربی را ۷ بر یک بردم که تاریخی شد و در مصر هم مقابل الزمالک ۶ بر یک پیروز شدیم که آن هم در تاریخ ثبت شد. همچنین در عربستان در سه داربی که بازی کردیم، دو مساوی و یک برد کسب کردیم. امیدوارم در ایران هم این سنت تکرار شود.

ژوزه افزود: می‌دانیم که در لیگ ۳۴ بازی داریم که از این تعداد دو بازی مربوط به داربی است. در ۳۲ بازی دیگر باید پیروز شویم و انتظار داریم وقتی به پایان لیگ می‌رسیم امتیازهایی داشته باشیم که حرفی برای گفتن داشته باشیم. داربی‌ها همیشه مورد توجه جامعه بوده‌اند و مردم را به خود جلب کرده‌اند. شادی‌اش با بازی‌های دیگر قابل مقایسه نیست. می‌دانم که در هفته ششم داربی را پیش رو داریم. امیدوارم تا آن زمان به شرایط خوبی رسیده باشیم و این بازی را ببریم.

 

نشست خبری مانوئل ژوزه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

وی درباره ضریب هوشی بازیکنان پرسپولیس گفت: مشخص است که بازیکنی که در این سطح بازی می‌کند باهوش است. در این باشگاه بازیکنانی هستند که به تیم ملی دعوت شده‌اند و هوش کافی را دارند. امیدوارم از هوش و توانایی بازیکنان به اندازه کافی استفاده کنیم تا هرچه زودتر به فرم دلخواهی که مورد نظرمان است، برسیم و آن را به بازیکنان انتقال دهیم. ما از بازیکنان می‌خواهیم که به شیوه‌ای که ما می‌خواهیم بازی کنند. به همین خاطر باید سریع‌تر کارمان را انجام دهیم تا به آمادگی مورد نظر برسیم.

به گزارش ایسنا، مانوئل ژوزه در ادامه نشست در پاسخ به این سوال که ظاهرا شما پیش از این با داوران فوتبال هم مشکل داشته‌اید؟ گفت: کدام مربی را می‌شناسید که تاکنون با تصمیم‌های داوری مشکل نداشته باشد. اعتراض‌ها به داوری بیشتر به خاطر تاثیر هیجان و فشار ناشی از بازی‌هاست که طبیعتا روی من اثر می‌گذارد ما دوست داریم برنده شویم نه آنکه به تصمیم‌های اشتباه داوری ببازیم.

وی افزود: همیشه سعی کرده‌ام بر هیجانم غلبه کنم و اما در عین حال وظیفه دارم از تیمم دفاع کنم. اگر ببازیم من باختم و اگر ببریم بازیکنان پیروز بوده‌اند. من به حرفی که می‌زنم عمل می‌کنم، بازیکنانم بدانند که در کنارشان هستند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به سوال خبرنگاری که پرسید ظاهرا شما با روزنامه آلوویو مصاحبه کرده و در زمان پیوستن کی‌روش به تیم ملی ایران گفته‌اید کی‌روش به درد همان فوتبال فرسوده ایران می‌خورد! آیا همچنان همین نظر را دارید؟ گفت: من چنین مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام و من اصلا در مورد حضور کی‌روش در ایران حرفی نزده‌ام، بعضی روزنامه‌ها می‌توانند هرچیزی بنویسند اما این مصاحبه واقعیت ندارد. بعضی رسانه‌ها چیزهایی را از خودشان ابداع می‌کنند!

ژوزه در پاسخ به این سوال که تیم پرسپولیس ۱۰ بازیکن ملی‌پوش دارد و تیم ملی ایران هم در ماه‌های آینده ۱۰ اردوی تدارکاتی خواهد داشت که شاید بیش از ۱۰۰ روز مجبور شوید بازیکنان‌تان را در اختیار تیم ملی قرار دهید، برای این مسئله چه برنامه‌ای دارید؟ گفت: یک تیم بزرگ وقتی برای برد به میدان می‌آید باید اصالت و هویت مختص خود را داشته باشد. ما کار خودمان را می‌کنیم ما خودمان را با بقیه سازگار نمی‌کنیم بلکه این بقیه هستند که باید خودشان را با ما سازگار کنند.

ژوزه وقتی در ادامه گفت استراتژی‌های تیم‌ها ممکن است در بازی‌های گوناگون مختلف باشد و ما سعی می‌کنیم فوتبال مختص خودمان را ارائه کنیم خبرنگاران متوجه شدند مترجم ژوزه این سوال را به اشتباه برای سرمربی پرسپولیس ترجمه کرده است. در عین حال مانوئل ژوزه افزود: ما هرچه سریع‌تر سعی می‌کنیم سازماندهی خوب و منسجمی را در خطوط دفاع، میانی و حمله پرسپولیس ایجاد کنیم. ما باید حریفان را مجبور کنیم تا تحت تاثیرمان قرار بگیرند. یک تیم بزرگ باید این طور عمل کند. استیل تیم همیشه یکی است و ما روی این موضوع پافشاری می‌کنیم.

ژوزه در پاسخ به این سوال که “ظاهرا باشگاه پرسپولیس برای حضور شما در پرسپولیس با کی‌روش مشورت کرده و او نظرش منفی بوده آیا شما خودتان برای حضور در فوتبال ایران با کی‌روش مشورتی داشته‌اید” گفت: من با هیچ کس مشورت نکرده‌ام، البته سعی کردم با نلو وینگادا که قبلا اینجا بوده صحبت کنم اما او در چین فعالیت می‌کند و نتوانستم ارتباطی با او برقرار کنم. بعد از آن هم با کسی صحبت نکردم.

ژوزه تاکید کرد: من ۶۶ سال دارم و از این میزان ۵۰ سال را در فوتبال بوده‌ام. بعضی وقت‌ها انسان می‌تواند به ذهن و تجربه‌اش اعتماد کند. باشگاه یک سری اطلاعات به من داده و در آینده هم خواهد داد تا هویت فوتبال ایران و بازیکنان پرسپولیس را بیشتر بشناسم.

با وجود آنکه ژوزه سعی می‌کرد پاسخ‌های بی‌حاشیه‌ای را به سوال‌های حاشیه‌ای برخی خبرنگاران که می‌خواستند او را مجبور به صحبت درباره کی‌روش کنند، بدهد اما خبرنگار دیگری پرسید آیا با کی‌روش مشکلی دارید که با او مشوررت نکردید که ژوزه پاسخ داد: شما از کجا می‌دانید ما با هم مشکل داریم؟! من الان که اینجا هستم به این خاطر است که حداکثر کمکم را برای موفقیت پرسپولیس داشته باشم و با حل کردن مشکلات به تیم ملی ایران هم کمک کنم. من هیچ وقت برای تیم ملی مشکل‌ساز نبوده‌ام. تیم ملی نماد و جلوه ملی بزرگی از فوتبال یک کشور است، بنابراین هیچ وقت به خودم اجازه ندادم سدی در برابر برنامه‌های تیم ملی باشم.

 

نشست خبری مانوئل ژوزه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا فیلم تمرینات پرسپولیس را دیده بودید و فکر می‌کنید ضعف‌های این تیم کجاست؟ اظهار کرد: من هنوز نقاط ضعف پرسپولیس را نمی‌شناسم و شناخت خاصی هم از این تیم ندارم و برای همین هم گفتم کار کردنم در این مقطع می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های زندگی‌ام باشد. من در انتخاب بازیکنان اضافه شده به پرسپولیس دخیل نبوده‌ام. اما همه ما برای ساختن یک تیم قدرتمند اینجا در برابر شما نشسته‌ایم و انگیزه کافی را برای کار داریم.

وی افزود: در این مدت اطلاعاتم نسبت به قبل بیشتر شده است و حواسم به وضعیت گذشته پرسپولیس هم هست. ما بیشتر سعی می‌کنیم ذهنیت بازیکنان را تغییر دهیم و این یک نکته بسیار مهم است. مدام به بازیکنان گوشزد می‌کنم که اگر این اجازه را بدهید تا صحبت‌ها و گوشزدهای من کاملا در ذهن‌تان جای گیرد مطمئنا می‌توانید کارهای خوبی در فوتبال انجام دهید. در چنین شرایطی من به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

مانوئل ژوزه گفت: پرسپولیس ۸ یا ۹ ملی‌پوش دارد و خیلی بعید بود که بخواهد در لیگ دوازدهم شود. مطمئن باشید دیگر اجازه چنین اتفاقی را نخواهیم داد. در جهت ساختن یک پرسپولیس خوب اسم‌ها برای من مهم نیست. تنها سعی می‌کنم یک تیم خوب درست کنم و همیشه بهترین نفرات را به میدان بفرستم. تنها ستاره ما ستاره‌ای به نام پرسپولیس است.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به وضعیت بازیکنان تیمش و خطاب به آنها افزود: ما بازیکنان خوبی داریم اما همه آن‌ها باید بدانند که در خدمت تیم بودن از هر چیزی مهم‌تر است. آنچه من از عملکرد پرسپولیس در فصل گذشته دیدم اصلا خوب نبود و اجازه نمی‌دهم چنین عملکردی تکرار شود. در استفاده از بازیکنان بازیکن ۱۷ ساله یا ۳۶ ساله برای من اهمیت ندارد. تا وقتی که یک بازیکن بتواند ۱۰۰ درصد توانش را برای خدمت به تیم بگذارد و خودش را به خوبی نشان دهد، در ترکیب من جای دارد. اینکه پرسپولیس در ۱۱ سال گذشته تنها دو مقام به دست آورده اصلا خوب نیست و باید تلاش کنیم از این به بعد روند قبلی را تغییر دهیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی جدید پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش در نشست خبری با اشاره به اینکه به هیچ عنوان نمی‌توانم قول قهرمانی بدهم گفت: هیچ وقت نمی‌شود در فوتبال قول قهرمانی داد. اگر کسی این کار را بکند یعنی فوتبال را نمی‌شناسد. اینکه از من خواسته شده که به پرسپولیس بیایم کاری بوده که به هر حال خودم از اول نمی‌خواستم به این تیم بیایم اما وقتی قبول کردم باید با این راندمان بازیکنان بتوانیم به حداکثرها دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: وقتی یک تیم بزرگ چند سال پشت سر هم نتیجه نمی‌گیرد و قهرمانی به دست نمی‌آورد، حوصله هواداران هم کمتر می‌شود. اینکه من قول قهرمانی بدهم هیچ فایده‌ای ندارد و تنها یک حرف است. نتیجه در فوتبال تعیین کننده است، شما وقتی به رستوران می‌روید، اول غذا می‌خورید و بعد صورتحساب را پرداخت می‌کنید. نتیجه در فوتبال هم مثل صورتحساب است که در پایان کار مشخص می‌شود. ما آمده‌ایم که برای قهرمانی بجنگیم و کارمان را هم شروع کرده‌ایم. برای همه چیز آماده‌ایم. سعی می‌کنیم که کارمان را با برد شروع کنیم و اینکه پرسپولیس در طول فصل نوسان زیادی نداشته باشد. افرادی که در کنار ما هستند، تجربیات خوبی دارند، می‌دانیم که هواداران مثل سایر کشورها از تیم‌شان چه انتظاراتی دارند. بازی در ورزشگاهی که ۱۰۰ هزار نفر در آن حضور دارند زیباست و ما هم سعی می‌کنیم که آن ۱۰۰ هزار نفر را خوشحال کنیم.

ژوزه افزود: تمام تلاش ما این است که تیم خوبی بسازیم که هواداران از ما راضی باشند. در فیلم‌هایی که از بازی‌های پرسپولیس در فصل گذشته در این چند روز دیدم متوجه شدم که تیم‌هایی که بالاتر از پرسپولیس قرار گرفته‌اند بهتر از ما نبوده‌اند. در فوتبال با قول دادن نمی توان کاری از پیش برد. پرسپولیس قرار است که در این فصل مقام به دست بیاورد و ما با باشگاه قرارداد بسته‌ایم که نتیجه بگیریم. نمی‌توانم بگویم قهرمان می‌شویم و قول نمی‌دهم. اگر ما بهترین بازیکنان ایران را در اختیار داریم، باید فوتبال خوب و مدرنی را بازی کنیم و همه تلاش ما هم این است که در چند روز آینده به آن سطح آمادگی که مد نظرمان است برسیم. سعی می‌کنیم یک تیم سازماندهی شده را ایجاد کنیم. مطمئن باشید که فوتبال خوبی را ارائه می‌دهیم چرا که بازیکنان ما اعتماد به نفس بالایی دارند و باشخصیت هستند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: بازیکنان من دوست ندارند اتفاقات فصل گذشته تکرار شود و حاضرند هر کاری بکنند تا این تیم ناکامی‌های فصل گذشته را جبران کند. ما شرایط بردن را داریم و سعی می‌کنیم که در این فصل مقام به دست بیاوریم. من سعی می‌کنم در فصل جدید بهترین بازیکنان را به زمین بازی بفرستم و سراغ اسم‌ها نخواهم رفت. ممکن است رسانه‌ها برای خودشان ترکیبی از بهترین‌ها داشته باشند اما من بازیکنان مورد نظر خودم را انتخاب می‌کنم. رویانیان رییس باشگاه است و من هم رییس تیمم هستم.

خبرنگاری در ادامه درباره حضور هواداران و اصحاب رسانه در تمرین‌های پرسپولیس پرسید که ژوزه پاسخ داد: اگر قرار باشد ما تیمی درست کنیم که رقبا را غافلگیر کنیم نمی‌توانیم خبرنگاران را به تمرین راه دهیم چرا که در این صورت هر کاری که می‌کنیم بلافاصله در تلویزیون و روزنامه‌ها منتشر می‌شود. بنابراین موفقیتی در کار نخواهد بود. ما باید حریم خصوصی تیم را حفظ کنیم. مجبوریم که تمرین را به روی خبرنگاران ببندیم تا بتوانیم به بهترین شکل آماده شویم. از این بابت متاسفم. من دلمشغولی خبرنگاران را متوجه می‌شوم.اما هر مربی نیاز دارد که حریم خصوصی تیمش را حفظ کند تا بتواند کارش را به درستی انجام دهد.

مانوئل ژوزه در پایان نشست خبری‌اش با اشاره به اینکه هنوز او و دستیارانش قرارداد همکاری خود را با باشگاه پرسپولیس امضا نکرده‌اند در پاسخ به این سوال که برخی مربیان داخلی منتظر ناکامی شما در پرسپولیس هستند، گفت: ما کارمان را شروع کرده‌ایم اما هیچ کدام از ما قرارداد خود را امضا نکرده‌ایم. با این حال امروز در این نشست شرکت کردیم چرا که به حرف رویانیان اعتماد کردیم. آن‌هایی که نمی‌خواهند این کادر و این تیم نتیجه بگیرد، کنار ما نیستند. هرچند ممکن است به ورزشگاه بیایند و بازی ما را ببینند. ممکن است این افراد از هر قشری باشند اما جالب است بدانید که من در طول ۳۶ سال دوران مربی‌گری‌ام برای اولین بار است که پیش از آنکه قرارداد امضا کنم در نشست خبری شرکت کردم و این هم فقط یک دلیل داشت و آن حرف‌هایی بود که رویانیان به من زد که برایم ارزش زیادی داشت. دوستانی که ما را دوست دارند و منتظر موفقیت ما هستند ما هم آن‌ها را دوست داریم اما کسانی که از ما بدشان می‌آید، از آن‌ها می‌خواهیم که بیشتر ما را دوست داشته باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=36662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر