4

مطرح شدن نام ۴ گزینه برای جانشینی گل‌محمدی/ درویش واقعا از یحیی حمایت می‌کند؟

  • کد خبر : 367162
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

به نظر می‌رسد برخلاف اخبار و شایعات مطرح شده باشگاه پرسپولیس هیچ برنامه‌ای برای کنار گذاشتن یحیی گل‌محمدی نداشته باشد.

مطرح شدن نام ۴ گزینه برای جانشینی گل‌محمدی/ درویش واقعا از یحیی حمایت می‌کند؟
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از تساوی تیمش مقابل تیم هوادار در خصوص اینکه آیا حمایت از یحیی گل‌محمدی ادامه دارد، گفت: «چرا حمایت نکنیم؟ وقتی یک مربی بهترین مربی ایران و آسیا است مگر می‌شود از او حمایت نکنیم؟»

شاید برخی‌ها بپرسند پس شایعه مذاکره با علی کریمی، مهدی تارتایا محمد ربیعی از کجا نشأت گرفته است؟ یک منبع آگاه و مطلع به ما خبر داد که حق با رضا درویش است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آگاهانه چنین حرفی زده و برنامه‌ای برای کنار گذاشتن یحیی گل‌محمدی ندارد. چرا؟

یکی از دلایل حمایت ویژه رضا درویش و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی نداشتن گزینه ایرانی مناسب به جای یحیی گل‌محمدی است. افشین قطبی هم که به نوعی ایرانی محسوب می‌شود و درسال‌های اخیر نتوانسته است به عنوان سرمربی نتایج خوبی کسب کند.

از سوی دیگر مطرح شدن اسامی مورد اشاره در فضای مجازی و رسانه‌ها واکنش منفی هواداران پرسپولیس را به دنبال داشته است.پرسپولیسی‌ها به هیچ عنوان روی خوش به گزینه‌های جانشینی یحیی گل‌محمدی حتی علی کریمی نشان نداده اند!

البته مدیرعامل پرسپولیس بنابر گفته محمود خوردبین و نزدیکانش هرگز مذاکره‌ای با سایر مربیان برای جانشینی یحیی گل‌محمدی انجام نداده و قصد دارد حداقل تا پایان فصل با این مربی ادامه دهد.

از سوی دیگر بد نیست یادآوری کنیم؛ ۱۷ مهر ماه سال گذشته سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد. گل‌محمدی تا پایان این فصل با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت و به صورت قطعی، سرمربی سرخپوشان پایتخت در لیگ بیست‌ویکم است اما با تصمیم مجید صدری سرپرست سابق سرخپوشان تهرانی، قراردادش به مدت ۲ فصل دیگر تمدید شد.

او بر اساس این قرارداد تا پایان لیگ بیست و سوم سرمربی پرسپولیس است اما باید منتظر ماند و دید این همکاری به چه صورتی ادامه پیدا خواهد کرد؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=367162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر