3

تشریح اقدامات سپاه در محرومیت زدایی

  • کد خبر : 367342
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

فرمانده قرارگاه مدینه تصریح کرد: برای بهبود معضل اشتغال تجهیز کارگاه‌ها را در دستورکار قرار دادیم که برخی از آن‌ها افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار افق ؛  سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در حاشیه مراسم کمک مومنانه این قرارگاه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: عمده فعالیت ما در حوزه کمک‌های اجتماعی و عمرانی است.

وی افزود: امروز هم هدایایی را از طرف رهبر معظم انقلاب بین مردم توزیع می‌کنیم؛ این اقلام شامل ۱۸۰ سری جهزیه برای زوج‌های جوان، ۱۰۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۰۰ بسته بهداشتی نیز امروز بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سردار مارانی ادامه داد: ماهانه در مناطقی که مشکل دسترسی وجود دارد ۳۰۰۰ کیسه آرد توزیع می‌کنیم. علاوه بر این در منطقه بشاگرد و برخی جزایر مانند روستاهای جزایر قشم با مشکل آب شرب روبرو هستند و ما هم تلاش می‌کنیم تا از طریق آبرسانی با تانکر این مشکل را حل کنیم و برای این موضوع ۱۰۰ مخزن ۵۰۰ لیتری هم امروز بین روستاها توزیع می‌شود.

فرمانده قرارگاه مدینه تصریح کرد: برای بهبود معضل اشتغال تجهیز کارگاه‌ها را در دستورکار قرار دادیم که برخی از آن‌ها افتتاح شده است.

وی عنوان کرد: امروز همچنین تعداد قابل توجهی کولر گازی و یخچال هم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سردار مارانی با اشاره به اقدامات عمرانی قرارگاه مدینه گفت: در حوزه عمرانی هم ۳۷۵ پروژه را اجرا کردیم که شامل تعمیر منازل محرومین، تعمیر و ساخت مساجد، احداث راه‌های روستایی و ساخت ۱۰۰ منزل مسکونی در جزیره هرمز می‌شود.

‌وی در پایان عنوان کرد: تاکنون ۱۸۲۵ پروژه محرومیت‌زدایی در استان هرمزگان اجرا کرده‌ایم و در آینده نیز این اقدامات ما ادامه خواهد داشت.

خبرنگار: میرحسین میربابایی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=367342

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر