5

پاسخ اولیانوف به اروپایی‌ها: مشتری جدید نفتی پیدا می‌کنیم

  • کد خبر : 368201
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۰

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین امروز(سه شنبه) در واکنش به تحریم بخشی از نفت روسیه گفت: روسیه مشتریان جدیدی برای نفت خود پیدا می کند.

پاسخ اولیانوف به اروپایی‌ها: مشتری جدید نفتی پیدا می‌کنیم

ایرنا : نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین امروز(سه شنبه) در واکنش به تحریم بخشی از نفت روسیه گفت: روسیه مشتریان جدیدی برای نفت خود پیدا می کند.

میخائیل اولیانوف طی توئیتی در واکنش به توئیت «اورسلا فون در لاین» رئیس کمیسیون اروپا درباره تحریم نفت روسیه گفت: همانطور که وی روز گذشته به درستی اعلام کرد روسیه واردکننده های جدیدی برای نفتش پیدا می کند.

وی با اشاره به تغییر مواضع رئیس کمیسیون اروپا خاطرنشان کرد: توجه به این نکته مهم است که حرف های امروز وی با اظهارات دیروزش تناقض دارد. تغییر خیلی سریع دیدگاه، نشاندهنده این موضوع است که اتحادیه اروپا وضعیت خوبی ندارد.

پیش از این، ششمین بسته تحریمی علیه روسیه در نشست سران اتحادیه اروپا در بروکسل به بحث گذاشته شده بود. قطع دسترسی «اسبربانک» روسیه به سویفت، تحریم بخشی از نفت روسیه، ممنوعیت سه رسانه دولتی دیگر روسیه، اضافه کردن افراد بیشتری از مقامات روسیه به لیست سیاه اتحادیه اروپا از جمله مواردی هستند که در این بسته تحریمی بر تحقق آنها تاکید شده است.

رئیس کمیسیون اروپا ابراز امیدواری کرده که اتحادیه اروپا بتواند تا پایان سال میلادی، بیش از ۹۰ درصد واردات نفت از روسیه را قطع کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=368201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر