1

دلیل تردید پرسپولیسی ها برای جذب یک بازیکن چیست؟/ هافبک ملی‌پوش منتظر تایید نهایی یحیی!

  • کد خبر : 368304
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۶

تکلیف پرسپولیسی شدن هافبک تیم ملی امید مشخص نیست.

دلیل تردید پرسپولیسی ها برای جذب یک بازیکن چیست؟/ هافبک ملی‌پوش منتظر تایید نهایی یحیی!

پرسپولیس فصل خوبی را سپری نکرد و این تیم به عنوان قهرمان ۵ سال گذشته لیگ برتر اصلا نتوانست انتظارات را برآورده کند. یکی از مشکلات پرسپولیس در این فصل عملکرد نه جندان خوب هافبک های این تیم و جنگنده نبودن آن ها بود. از همین رو پرسپولیسی ها قصد تقویت خط هافبک خود را برای سال آینده دارند و چند گزینه هم برای پست هافبک میانی در نظر گرفتند. یکی از این نفرات محمد خدابنده لو هافبک تیم فوتبال ذوب آهن است.

محمد که قبلا در پیکان هم بازی کرده ، در این فصل یکی از بهترین های لیگ ما بوده و عملکرد خوبی در تیمش داشته است. خدابنده لو که تنها ۲۲ سال سن دارد، در تیم ملی امید هم بازی می کند و یکی از نفرات دعوت شده از سوی مهدی مهدوی کیا برای مسابقات زیر ۲۳ ساله ها است که راهی عراق شدند.این هافبک دونده که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد، طی روزهای گذشته با مدیران پرسپولیس جلساتی را برگزار کرد و به توافق اولیه هم دست پیدا کرد.قرار است نماینده این بازیکن دوباره مذاکرات نهایی را با مدیران پرسپولیس انجام داد و خیلی ها معتقد بودند این بازیکن به زودی پرسپولیسی خواهد شد. خدابنده لو که در حال حاضر در اردوی تیم ملی امید در عراق حضور دارد خودش علاقه مند به حضور در پرسپولیس است ولی عقد قرارداد این بازیکن با سرخ پوشان با پیچیدگی مواجه شده است.

همان چند روز قبل مدیر برنامه های محمد خدابنده لو هافبک جوان تیم ذوب آهن با حضور در باشگاه پرسپولیس با رضا درویش به توافق نهایی رسید و قرار شد امضای قرارداد به پایان لیگ و نظر نهایی یحیی گل محمدی موکول شود. آن هم در شرایطی که نام این بازیکن در لیست یحیی برای فصل بعد دیده می شود اما سرمربی سرخ ها زمانی دچار تعلل شد که دریافت خدابنده لو برای فصل بعد بازیکن بزرگسال محسوب می شود و سهمیه بازیکنان بزرگسال را پر می کند.

هافبک‌ ذوب‌آهن سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود اما چون فصل قبل در تیم ذوب‌آهن لیگ برتری بازی کرده حالا سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود و محدود بودن یارگیری سهمیه‌ای باعث شده کادرفنی پرسپولیس در جذب این بازیکن دست‌ به‌ عصا عمل کنند.

قرار است یحیی گل محمدی در خصوص این بازیکن تصمیم نهایی اش را بعد از بازی با فجر سپاسی بگیرد و تکلیف این بازیکن را مشخص کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=368304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر