2

یحیی گزینه جذاب استقلال را تور کرد | هایجک ستاره ملی پوش توسط پرسپولیس

  • کد خبر : 380317
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲

شماره هشت سابق پرسپولیس بار دیگر در آستانه بازگشت به جمع سرخپوشان قرار دارد.

گل‌محمدی به دنبال های‌جک کردن ستاره ملی پوش از استقلال

رضا اسدی که در لیگ بیست و یکم به عنوان شاه‌مهره نقل و انتقالاتی در نهایت به پرسپولیس پیوسته بود، علیرغم نمایش موفقی که داشت به دلیل برخی حواشی‌ها در نهایت ترجیح داد به حضور خود بعد از یک سال پایان دهد و در ادامه فصل گذشته راهی تراکتور شد.

اسدی که با بی‌مهری عجیبی در دوره حضورش در پرسپولیس مواجه شده بود، در فصل گذشته راهی تراکتور شد و تا بازی پایانی نیز شانس آقای گلی داشت. او در تیم پاکو خمس به عنوان مهاجم، دومین گلزن فصل لقب گرفت تا در پنجره تابستانی بار دیگر در قامت ستاره ظاهر شود.

اتفاقی که باعث شده تا اکنون بحث زیادی درباره آینده او شکل گیرد و از استقلال و سپاهان نیز به عنوان دیگر مقصدهای احتمالی وی یاد شود. با این حال اکنون یک اتفاق ویژه باعث شده تا اسدی برای فصل آینده کاملا مردد شود و با کمی فرصت به دنبال تصمیمی ویژه باشد.

یحیی گل‌محمدی که فصل گذشته نیز به رضا اسدی پیشنهاد تمدید قرارداد داده بود و در ادامه پیشنهاد عجیب باشگاه باعث شد تا او ضمن رد آن راهی تراکتور شود، اکنون بار دیگر خواهان جذب این ستاره ملی‌پوش شده است.

شماره هشت فصل بیست و یکم پرسپولیسی‌ها که تجربه بازگشت به اردوی تیم ملی را نیز به دست آورده و رویای خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا دنبال می‌کند، اکنون با این پیشنهادی که دریافت کرده، احتمال بازگشت وی به پرسپولیس افزایش یافته است و بعید است اینبار آن را از دست بدهد.

ثبت ۱۲ گل در فصل گذشته و در ترکیب تراکتور باعث شده تا او اینبار به دنبال حضوری درخشان‌تر در پرسپولیس باشد و گفته می‌شود به زودی تصمیم نهایی خود را در این زمینه خواهد گرفت و بار دیگر به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=380317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر