4

متل قو و زیبایی های بی نظیرش+تصاویر

  • کد خبر : 368385
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

بخش شهرسازی این شهرک توریستی با ۲۲۰ هکتار مساحت شامل ویلاها و ساختمان‌های دو طبقه و بلند مرتبه می‌شود که برای اقامت دائمی و فصلی ۱۰۰ هزار نفر اختصاص یافته است.تله‌کابین نمک آبرود در سال ۱۳۷۲ به بهرده‌برداری رسید و یکی از جذاب‌ترین تفریح‌های نمک آبرود است که امکان صعود به قله‌های زیبا و تماشای […]

بخش شهرسازی این شهرک توریستی با ۲۲۰ هکتار مساحت شامل ویلاها و ساختمان‌های دو طبقه و بلند مرتبه می‌شود که برای اقامت دائمی و فصلی ۱۰۰ هزار نفر اختصاص یافته است.تله‌کابین نمک آبرود در سال ۱۳۷۲ به بهرده‌برداری رسید و یکی از جذاب‌ترین تفریح‌های نمک آبرود است که امکان صعود به قله‌های زیبا و تماشای چشم اندازهای دیدنی جنگل و دریای خزر را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. گردشگران با خط یک تله کابین می‌توانند در مدت‌زمان ۱۵ دقیقه در کابین‌های چهار نفره به قله مدوبن بروند و تفریح متفاوتی را تجربه کنند. قله مدوبن به‌واسطه اختلاف دمای ۱۰ درجه‌ای نسبت به پای کوه، انتخابی عالی برای لذت‌بردن از هوای خنک در ماه‌های گرم سال است.
خط دو تله کابین با کابین‌های ۶ نفره فایبرگلاس تا قله بکر دیوحمام کشیده شده است که ۱۷۰۰ متر طول دارد. قله دیوحمام نه‌تنها آب‌وهوای مطبوع و چشم‌اندازی بی‌نظیر دارد، بلکه به‌واسطه داشتن امکانات رفاهی و بهداشتی مناسب، محیط دل‌انگیزی برای گشت‌وگذار به حساب می‌آیدنمک آبرود یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری شمال کشور است که در استان مازندران و ۱۲ کیلومتری چالوس قرار دارد. افزون بر محیط سرسبز و آب‌وهوای بسیار خوب این منطقه، مهم‌ترین دلیل شهرت آن را می‌توان تله کابین نمک آبرود دانست که مسافران زیادی را به سوی خود می‌کشاند. ضمن اینکه پارک‌های جنگلی بنفشه و شمشاد به وسعت تقریبی ۲۰۰ هکتار و دامنه جنگلی کوه مدوبن، جاذبه‌های بصری فوق‌العاده‌ای خلق کرده‌اند که ارزش دیدن دارند. با وجود امکاناتی نظیر رستوران، پارکینگ و مرکز خرید گردشگران با خیال راحت این منطقه توریستی را برای سفر خود انتخاب می‌کنند.

عکاس: پریسا شکری

خبرنگار:حسین نعمتی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=368385

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر