1

علی پروین می گوید: ژوزه باید در فصل جدید هنر خود را نشان دهد

  • کد خبر : 37007
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۲

پرسپولیس امسال تیم خوبی دارد و بازیکنان خوبی دور هم جمع شده اند؛ حالا این هنر مربی است که باید خودش را نشان دهد

افق:(ofoghnews.ir) علی پروین می گوید ژوزه باید در فصل جدید هنر خود را نشان داده و نتایج خوبی با پرسپولیس بگیرد.

علی پروین پس از پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل فولاد در یک بازی دوستانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرسپولیس امسال تیم خوبی دارد و بازیکنان خوبی دور هم جمع شده اند؛ حالا این هنر مربی است که باید خودش را نشان دهد و بتواند این تیم را با این بازیکنان جمع کند.

وی درباره ی حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس و حاشیه هایی که در بازی امروز بوجود آمد اظهار کرد: در صحبتی که خودم با رویانیان داشتم گفتم که حق مردم است که به ورزشگاه بیایند چرا که این تیم مال مردم است اما هواداران اگر به ورزشگاه می آیند باید حواسشان باشد که فقط تیم را تشویق کنند تا حاشیه ای درست نشود. به هر حال اگر تیم بازی را ببرد هواداران شنگولند و به خانه می روند و اگر ببازند هم ناراحت می شوند!

اسماعیل شریفات بازیکن فصل گذشته استقلال و کنونی فولاد خوزستان در هنگام تعویضش در واکنش به سوالهای هواداران پرسپولیس عدد چهار را به آنها نشان داد.پروین در این باره گفت: او کار اشتباهی کرد و هواداران هم نباید اینطور پاسخ او را می دادند ما در کشورمان همیشه می گوییم که مهمان نواز هستیم و حتی اگر دشمنمان هم در اینجا کاری کند نباید علیه او شعار دهیم. شریفات بازیکنان حرفه ای این فوتبال است. ما باید تشویقش کنیم و دوستش داشته باشیم.

وی ادامه داد: شما در بازی های اروپا دیدید که وقتی تیمی می باخت هوادارانش چطور به استقبال آن تیم می رفتند و به بازیکنانش احترام می گذاشتند. البته در ایران هم تماشاگران خوبی داریم و فقط بعضی تماشاگرنماها هستند که بعضی مواقع کار را خراب می کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان درباره صحبتهای اکبر میثاقیان که گفته بود پروین از ژوزه خوش تیپ تر است با خنده گفت: اکبر از این شوخی ها زیاد می کند، در این مملکت دیگر همه خوش تیپند مخصوصا با این لباسهای جدیدی که آمده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر