3

مقصد آینده کریستیانو مشخص شد/ مربی تیم مطرح اروپایی: دوست دارم با رونالدو کار کنم

  • کد خبر : 371984
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸

کریستیانو رونالدو شاید به ایتالیا برود چون مربی تیم بزرگ ایتالیایی به همکاری با او ابراز تمایل کرده است.

کریستیانو رونالدو ممکن است به تیم ایتالیایی ناپولی برود چرا که لوچانو اسپالتی سرمربی ناپولی به همکاری با این بازیکن علاقه نشان داده اما گفته هیچ مذاکره و تماسی بین نمایندگان رونالدو و باشگاه در کار نبوده است.

بیشتر بخوانید:

رونالدو اخمو و بداخلاق است!/ تمایل جورجینا به زندگی در یک کشور دیگر

رونالدو که از شرایط خودش در منچستریونایتد راضی نیست و می‌خواهد با جدایی از این تیم به باشگاهی بپیوندد که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. در چند روز اخیر او به دو باشگاه میلان و ناپولی ایتالیا ربط داده شده و رسانه‌های انگلیسی و ایتالیایی مدعی شدند که مدیر برنامه‌های فوق ستاره پرتغالی تمام تلاش خودش را می‌کند تا موکل خودش را به یکی از این دو تیم ببرد.

با این حال، لوچانو اسپالتی سرمربی ناپولی، به حضور رونالدو در تیمش علاقه نشان داده اما می‌گوید که هنوز تماسی بین طرفین وجود ندارد و پیشنهادی دریافت نکرده‌اند. سرمربی ناپولی در این مورد به رسانه‌های ایتالیایی گفت: «من دوست دارم با کریستیانو رونالدو کار کنم، اما هیچ صحبتی در کار نیست. دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه به من گفت که تماسی دریافت نکرده است.»

اسپالتی در ادامه در مورد مباله رونالدو با اوسیمن مهاجم تیمش نیز صحبت کرد و گفت: «من فکر می‌کنم مبادله رونالدو و اوسیمن دشوار است، اما باید از مدیر ما جونتولی در این مورد بپرسید.»

این خبر در حالی منتشر شده که روزنامه اسپانیایی مارکا نیز نوشته رونالدو به بازگشت به تیم دوران جوانی‌اش یعنی اسپورتینگ لیسبون که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، بسیار نزدیک شده و احتمال دارد تا بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات به کشور پرتغال برگردد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=371984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر