3

ساپینتو: سخت‌ترین حریف ما بازی در دمای هوای ۴۰ درجه بود

  • کد خبر : 372169
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی خیلی سختی مقابل نفت داشتیم، اما سخت‌ترین حریف ما بازی در دمای هوای ۴۰ درجه بود.

ساپینتو: سخت‌ترین حریف ما بازی در دمای هوای 40 درجه بود

به گزارش خبرگزاری افق، ریکاردو ساپینتو پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، اما سخت‌ترین حریف ما بازی در دمای هوای ۴۰ درجه بود. در ۱۵ دقیقه اول نتوانستیم موقعیتی ایجاد کنیم و تیم حریف خوب کار کرد. در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه نخست خوب کار کرده و موقعیت خلق کردیم. نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و موقعیت‌هایی داشتیم که استفاده نکردیم.

وی در ادامه افزود: نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. امیدوارم بعدها روی این موضوع کار کنیم. نتیجه بازی مطلوب ما نبود، چون سه امتیاز را می‌خواستیم. تیم حریف بازیکنان خوبی داشت و پرانگیزه ظاهر شدند. امروز سه چهار بازیکن نفت خوب ظاهر شدند و کیفیت خوبی داشتند. با وجود اینکه تیم آنها خوب بود، ولی حریف اصلی ما دمای هوا بود که بازی در دمای ۴۰ درجه سخت بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره بی‌نظمی در میانه زمین تیمش تصریح کرد: من هیچ ناهماهنگی نمی‌بینم و به ایده شما احترام می‌گذارم. سال گذشته استقلالی می‌دیدید که فقط دفاع می‌کرد و موقعیتی به دست می‌آورد و گل می‌زد. امسال استقلال خوب بازی و موقعیت‌سازی می‌کند. برای رسیدن به کیفیتی که می‌خواهیم، نیاز به زمان داریم. به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم و فقط نتوانستیم گل بزنیم. ما مهدی قایدی، کوین یامگا، سجاد شهباززاده و … داریم و فقط موفق به گلزنی نشدیم. ما در مسیر درستی هستیم و فضا برای پیشرفت داریم.

بیشتر بخوانید:پیام عاشقانه مهاجم جنجالی استقلال/ جوری تو را دوست خواهم داشت که همه حسرت بخورند +تصویر

ساپینتو در رابطه با اینکه به نظر می‌رسید استقلال تیم نفت را دست‌کم گرفته بود، خاطرنشان کرد: ما بهترین شانس‌ها را داشتیم و هیچ وقت حریف را دست‌کم نگرفتیم. حریف به اندازه ما شانس نداشت و شاید شانسی را می‌گویید که آفساید شده بود. ما بهترین موقعیت‌ها را ایجاد کردیم.

وی درباره جو ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان هم گفت: خیلی جو خوبی بود. این بازی برای هر دو طرف خوب بود و به همراه تیم داوری سه تیم خوب کار کردند و تبریک می‌گویم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=372169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر