12

یک انتخاب جنجالی در فوتبال

  • کد خبر : 372308
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

پس از مدت ها انتظار انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد و رئیس جدید خود را شناخت .

پس از مدت ها انتظار انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد و رئیس جدید خود را شناخت .

پیش از این به دلیل مشکلات گوناگون رئیس سابق فدراسیون فوتبال آقای عزیزی خادم از سمت خود برکنار و اداره فدراسیون بر عهده سرپرست موقت سپرده شد.

پس از حدود هفت ماه انتخابات رئیس فدراسیون جدید هشتم شهریور ۱۴۰۱ برگزار شد از بین سه نامزد شرکت کننده رئیس اسبق فدراسیون فوتبال آقای مهدی تاج مجددا بر کرسی ریاست تکیه زد.

این در حالی بود که پیش از برگزاری انتخابات حواشی بسیاری برای رئیس جدید فدراسیون ایجاد شده بود از مسئولیت مستقیم ایشان در قرارداد مشکل دار با سرمربی سابق تیم ملی آقای ویلموتس که هزینه مالی بسیاری بر اساس آن بر فوتبال ایران تحمیل شد تا مطرح شدن نام ایشان در پرونده معروف به فولاد مبارکه، که انتظار بر عدم تایید صلاحیت ایشان را پررنگ می کرد.

همچنین موج رسانه ای صدا و سیمای و بعضی از خبرگزاری‌ها و روزنامه ها که علیه مهدی تاج به راه انداخته بودند و حتی ساعاتی قبل از برگزاری انتخابات با تبلیغات و پوشش خبری وسیع تعلیق انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام شد.

ولی پس از گذشت ساعاتی به دلیل فشار کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدارسیون فوتبال ناچار به برگزار انتخابات شد و در کمال ناباوری مهدی تاج با رای بسیار بالا مجددا به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

رئیسی که این پست را چندی قبل به بهانه مشکلات قلبی و سلامتی استعفا داده بود و در کمال تعجب پس از گذشت مدت زمانی نه چندان طولانی مجدداً بر این پست مهم تکیه زد.

امیدواریم در مدت زمان کوتاه باقی مانده تا مسابقات جام جهانی فوتبال در قطر کشتی طوفان زده فوتبال ایران به ساحل آرامش رسیده و تیم ملی کشورمان در آرامشو آمادگی کامل به مسابقات جهانی اعزام در جام جهانی نتایج آبرومندی کسب کند.

نویسنده: معصومه سادات حسینی

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=372308

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر