2

سردار کوثری: علت مهاجرت فرزندان مسئولان، پیشرفت کشور است

  • کد خبر : 372549
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

سردار کوثری می‌گوید: درست است که تعدادی از فرزندان مسئولان نیز به کشورهای دیگر مهاجرت کرده‌اند، اما باید بگویم که فرزندان بسیاری از مردم ایران که شغل پدران و مادرانشان آزاد است هم به کشورهای اروپایی و آمریکایی مهاجرت کرده‌اند و این فقط مختص به مسئولان نیست،

سردار کوثری در واکنش به سفر آقازاده انسیه خزعلی به کانادا می‌گوید: برخی الکی این قضیه را بزرگ می‌کنند و در واقع به دنبال بزرگنمایی هستند. برخی دیگر هم خیال می‌کنند فقط فرزندان مسئولان به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند، باید بگویم این یک تصور بسیار اشتباهی‌ست.

سردار اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس یازدهم در واکنش به حواشی پسر انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهوری به رویداد۲۴ گفته «اینطور نیست که بگوییم هر کسی به خارج از کشور مهاجرت می‌کند، حتما آقازاده است.»

هدف از طرح موضوعاتی مثل مهاجرت خانواده مسئولان، بدبین کردن مردم نسبت به نظام است
کوثری می‌گوید: هدف از طرح چنین موضوعاتی بدبین کرن مردم نسبت به نظام است و پرداختن به این مسائل بیشتر جوسازی است تا مردم را نسبت به نظام و مسئولان بدبین کنند و الا خیلی‌ها برای کسب علم به کشورهای اروپایی و آمریکایی مهاجرت می‌کنند و این اصلا اشکالی ندارد چون در نهایت به کشور برمی‌گردند و به همین خاک خدمت خواهند کرد.
علت مهاجرت فرزند مسئولان پیشرفت کشور است
نماینده تهران می‌گوید: علت مهاجرت این افراد، پیشرفت کشور است تا در نهایت تجربه دانشمندان سراسر جهان با نخبگان کشور خودمان به اشتراک گذاشته شود اما برخی الکی این قضیه را بزرگ می‌کنند و در واقع به دنبال بزرگنمایی هستند. برخی دیگر هم خیال می‌کنند فقط فرزندان مسئولان به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند، باید بگویم این یک تصور بسیار اشتباهی‌ست.

فرزندان مردم عادی هم مهاجرت می‌کنند
سردار کوثری می‌گوید: درست است که تعدادی از فرزندان مسئولان نیز به کشورهای دیگر مهاجرت کرده‌اند، اما باید بگویم که فرزندان بسیاری از مردم ایران که شغل پدران و مادرانشان آزاد است هم به کشورهای اروپایی و آمریکایی مهاجرت کرده‌اند و این فقط مختص به مسئولان نیست، بنابراین هر زمان که قانونی مبنی بر عدم مهاجرت فرزندان مسئولان به کشورهای دیگر مصوب شد، آن موقع ایراد وارد است. این را قانون مشخص می‌کند که چه چیزی درست است چه چیزی غلط؛ نه اینکه هر کسی هر چیزی دلش خواست بگوید.

نباید به‌دلیل مهاجرت فرزندان مسئولان، آن‌ها را زیر سوال ببریم
نماینده تهران با بیان اینکه نباید به‌دلیل مهاجرت فرزندان مسئولان، آن‌ها را زیر سوال ببریم، گفته «یعنی چی که هر کسی اگر مسئولیتی پذیرفت بگوییم دیگر مهاجرت خانواده‌اش اشتباه و غلط است؟! برخی مواقع فرزندان مسئولان با موافقت پدر و مادرشان مهاجرت می‌کنند، برخی مواقع هم خودشان تصمیم به مهاجرت می‌گیرند! اینطور نباشد که به‌خاطر اینکه فرزند یک مسئولی برای کسب علم مهاجرت کرده باشد، بیاییم آن مسئول را زیر سوال ببریم و بگوییم که دیگر این فرد خلافکارترین آدم جهان است!»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=372549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. عزیز دلم اینرو به همونی که برای آمدنش تو مجلس امضا وطومار جمع کردید بگو چرا به ما میگی ایشون گفتند هر فرزند مسولی که رفت پدرش هم برود

  2. ببین چه چیزی برای مردم طراحی کرده اند وبا موضوعات اینچنینی سر مردم را دارند گرم می کنند منjظر اتفاق بزرگ باشیم مثل افزایش قیمت بنزین
    و….

  3. چرا نعل وارونه می زنی مادر میگه فضا را ببندید تا پسرم اونطرف اب بتونه کاسبی خودش رو بکنه

  4. خوبه ملت بدهکار آقایان شدند

  5. فرمایشات ایشون منو یاد سریال کره ای (الان دیگه وقت نمایشه )میندازه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر