3

دربی منچستر؛ آبی قرمز را شیش‌تایی کرد

  • کد خبر : 372947
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱

منچسترسیتی همچون سالیان اخیر، به برد قاطعانه دیگری مقابل منچستریونایتد دست یافت. تیم پپ گواردیولا در این مسابقه آنقدر بی رحم و درخشان ظاهر شد که این بازی همچون یک نبرد نابرابر به نظر رسید.

تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (یکشنبه – به وقت تهران) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که این بازی با شکست تحقیرآمیز ۶ بر ۳ شاگردان اریک تن‌هاخ همراه بود.

ارلینگ هالند و فیل فودن ستارگان این بازی بودند و هر یک موفق به ثبت هت‌تریک شدند. فودن در دقایق ۸، ۴۴ و ۷۲ و هالند در دقایق ۳۴، ۳۷ و ۶۴ گل‌های آبی‌پوشان شهر منچستر را به ثمر رساندند. شیاطین سرخ هم در دقیقه ۵۶ توسط آنتونی و در دقایق ۸۴ و ۱+۹۰ (پنالتی) توسط آنتونی مارسیال به گل رسید.


دربی منچستر؛ آبی قرمز را شیش‌تایی کرد

شاگردان پپ گواردیولا با این برد ۲۰ امتیازی شدند و ضمن استحکام بخشیدن به جایگاه دومی خود، اختلاف‌شان با آرسنالِ صدرنشین را به یک امتیاز کاهش دادند. تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ هم با قبول این شکست ۱۲ امتیازی باقی ماند و در حال حاضر در مکان ششم جدول ایستاده‌ است.

برخی هواداران منچستر که برای تماشای این بازی به ورزشگاه اتحاد رفته بودند، پس از دریافت گل چهارم توسط تیم‌شان و پیش از پایان نیمه اول اقدام به ترک محل بازی کردند.

هالند ۲۲ ساله هم که تابستان اخیر از بوروسیا دورتموند جدا و به من‌سیتی پیوست، سومین هت‌تریک خود را در فصل جاری به ثبت رساند.

در همین چارچوب از ساعت ۱۹ امشب، لیدزیونایتد در خانه خود به مصاف استو‌ن‌ویلا می‌رود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=372947

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر