3

قویا بر این باورم که رژیم سعودی محکوم به سقوط است

  • کد خبر : 37402
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۵

متاسفانه رژیم آمریکا همه تلاش خود را می کند تا رژیم آل سعودی را در قدرت نگه دارد اما در نهایت آمریکا شکست خواهد خورد.

نویسنده آمریکایی در گفتگو با پرس تی وی تاکید کرد رژیم آل سعود محکوم به سقوط است.
به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی استیون لندمن درباره گسترش اعتراضات در عربستان سعودی گفت یکی از نویسندگان سرشناس در کتابی درباره تحولات منطقه پیش بینی کرده بود که رژیم آل سعود در عربستان سعودی سقوط خواهد کرد. این نویسنده تاکید کرده بود رژیمی به سرکوبگری رژیم عربستان که هیچ ارزشی برای مردم خود قائل نیست و ثروت بیشماری در اختیارش قرار دارد که از آن برای سرکوب مردم و افزایش نظامی گری و ثروت اندوزی خود و وابستگانشان استفاده می کند، نمی تواند پابرجا بماند زیرا هم اکنون بسیاری از مردم عربستان بهره چندانی از ثروت عظیم کشورشان ندارند و از بسیاری از حقوق اولیه انسانی محروم هستند. به نظر می رسد ناآرامی های اخیر در عربستان سعودی و بازداشت یکی از رهبران شیعیان این کشور و کشته و زخمی شدن عده ای از تظاهرکنندگان آغاز انقلابی باشد که در نهایت به سقوط رژیم دیکتاتوری آل سعود خواهد انجامید. قیام مردم در شهرهای شرقی عربستان همانند آتشی در باد است که به سرعت گسترش پیدا می کند و من قویا بر این باورم که رژیم سعودی محکوم به سقوط است. متاسفانه رژیم آمریکا همه تلاش خود را می کند تا رژیم آل سعودی را در قدرت نگه دارد اما در نهایت آمریکا شکست خواهد خورد.
این نویسنده آمریکایی افزود به نظر من اگر رژیم عربستان سعودی نتواند از پس معترضان برآید تفنگداران دریایی آمریکا وارد عمل خواهند شد تا به رژیم سعودی کمک کنند. آمریکا دهها هزار نیروی ویژه دارد که برای حفظ بقای رژیم عربستان به این کشور اعزام می شوند. عربستان سعودی به علل بسیاری برای آمریکا مهم است. این کشور نفت مورد نیاز جهان را تامین می کند اما مهمتر از آن دلارهای نفتی است که عربستان از فروش نفت بدست می آورد. البته این دلارها دوباره به خود آمریکا باز می گردد زیرا عربستان از آمریکا تسلیحات می خرد و در طرحهای آمریکا سرمایه گذاری می کند. عربستان حتی اوراق قرضه دولتی آمریکا خریداری می کند. رژیم عربستان تسلیحاتی از آمریکا می خرد که در نهایت برای ستیزه جویی های تحت رهبری آمریکا در مناطق مختلف جهان بویژه خاورمیانه و کشورهایی نظیر یمن، بحرین و سوریه استفاده می شود. در واقع عربستان سعودی عامل اجرای طرح امپریالیسم آمریکایی در منطقه است. دیگر کشورهای عرب شورای همکاری خلیج فارس نیز همین کار را انجام می دهند. عربستان سعودی مجری اوامر و سیاستهای آمریکا در منطقه است. اگر رژیم عربستان سقوط کند، کل طرح امپریالیسم آمریکا در منطقه سقوط خواهد کرد.
این نویسنده آمریکایی در پایان افزود هدف نهایی ملتهای منطقه از جمله در اردن و اسرائیل که در آنجا یکی از معترضان خودسوزی کرد، عدالت اجتماعی است. فریاد مردم برای عدالت اجتماعی فقط به خاورمیانه محدود نمی شود بلکه موج گسترده آن در چارچوب جنبش تسخیر سراسر آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی را در برگرفته است. در عربستان سعودی، بحرین، یمن، مصر و در همه کشورها یکی پس از دیگری مردم خواستار عدالت اجتماعی هستند و می خواهد تا با آنها همانند انسان رفتار شود. آنها برای حقوق خود قیام کرده اند اما رژیم با خشونت با آنها برخورد کرده است. رفتار رژیم عربستان شرم آور است. به نظر من مردم عربستان پایداری خواهند کرد و در نهایت آنها پیروز خواهند شد و همین سرنوشت در انتظار غرب است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر