2

سوال در مورد محاسبه دیه

  • کد خبر : 374985
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

سوال در مورد دیه یکی از بحث های مهم است که خیلی از مردم در مورد آن سوال دارند و میخواهیم به صورت کامل راجب آن توضیح دهیم که توسط وکیل دیه تنظیم شده است.

تصادفات رانندگی هرج و مرج در زندگی مردم ایجاد می کند. ناگهان، ممکن است به دلیل تصادف با سرعت بالا در بین ایالتی ۹۵ در ماساچوست یا کانکتیکات، نتوانید به طور عادی کار کنید. یا ممکن است یکی از عزیزان به دلیل حواس پرتی راننده در به شدت آسیب ببیند. درد و رنج می تواند غیر قابل تحمل باشد. تماس های شرکت های بیمه می تواند بسیار زیاد باشد.

  • علل تصادفات اتومبیل
  • انواع تصادفات اتومبیل
  • اینفوگرافیک تصادف خودرو

چه تصادف شما در یک جاده دو خطه، یک بزرگراه بزرگ یا در مرکز شهر بوستون یا هارتفورد اتفاق افتاده باشد، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم راننده‌ای را که باعث تصادف شما شده، مسئول اعمالش بدانید. ما می دانیم که سیستم حقوقی چگونه کار می کند – و ما نتایج موردی برای اثبات آن داریم. وکلای ما میلیون ها دلار را به عنوان تسویه حساب و حکم برای افراد مجروح در تصادفات رانندگی در سراسر ماساچوست و کانکتیکات به دست آورده اند.

متداول ترین انواع تصادفات رانندگی کدامند؟

انواع مختلفی از تصادفات رانندگی وجود دارد. شایع ترین تصادفات رانندگی عبارتند از:

  1. برخوردهای عقب
  2. تقاطع تصادف می کند
  3. برخوردهای رو به رو
  4. ضربه بزنید و اجرا کنید
  5. تصادفات راننده بدون بیمه

علل اصلی تصادفات رانندگی چیست؟

تصادفات رانندگی ممکن است به دلایل مختلف اتفاق بیفتد. برخی از علل اصلی تصادفات رانندگی عبارتند از:

  • حواس پرتی رانندگی، از جمله پیامک و رانندگی
  • رانندگی در حالت مستی
  • سرعت گرفتن
  • رانندگی بی پروا
  • خوابیدن پشت فرمان

هر شرایطی که در مورد شما وجود دارد، زندگی شما می تواند فوراً به دلیل تصادف رانندگی ناشی از رفتار بی احتیاطی یا سهل انگاری شخص دیگری تغییر کند.

میانگین تسویه حساب برای یک تصادف رانندگی چقدر است؟

میزان غرامت مالی که در یک تسویه حساب یا حکم دریافت می کنید به هزینه های شما بستگی دارد، از جمله: صورتحساب های پزشکی شما، هزینه تعمیر وسیله نقلیه شما، در صورت از دست دادن هر گونه درآمد و سایر خسارات مرتبط با تصادف رانندگی.

برای اینکه تصادف رانندگی شما چقدر ارزش داشته باشد، مقدار دلاری مشخصی وجود ندارد. ممکن است چند صد دلار دریافت کنید یا میلیون ها دلار به شما جایزه داده شود. همه چیز به جزئیات خاص پرونده شما بستگی دارد.

در بیشتر موارد، تنظیم کننده بیمه برای راننده ای که باعث تصادف رانندگی شما شده است، تعیین می کند که در یک شهرک چقدر به شما پیشنهاد دهد. اگر تصمیم بگیرید که پرونده خود را به دادگاه بکشانید، قاضی یا هیئت منصفه تصمیم می‌گیرند که چه مقدار پول برای سقوط شما به شما اعطا کنند، مگر اینکه قبلاً به توافق رسیده باشید.

به همین دلیل بسیار مهم است که شما فردی را در کنار خود داشته باشید که نحوه عملکرد سیستم حقوقی را درک کند و تجربه دریافت حداکثر غرامت برای قربانیان آسیب را داشته باشد.

نقش وکیل دیه در محاسبات

وکیل دیه به دلیل تجربه بالایی که دارد، می تواند براحتی تمامی مسائل شما را حل و فصل کند و براحتی در تمامی زمینه ها به شما عزیزان مشاوره می دهد. وکیل دیه امکان نوشتن دادخواست و یا دادن مشاوره شما را راهنمایی می کند.

آیا یک شرکت بیمه می تواند به شما بگوید که ماشین خود را از کجا تعمیر کنید؟

شما می توانید تصمیم بگیرید که خودروی شما کجا تعمیر شود. شرکت بیمه تصمیم می گیرد که چه مقدار برای تعمیرات بپردازد و ممکن است با برآورد تعمیرگاه برابر نباشد.

چه کسی پس از تصادف اتومبیل هزینه های انبارداری را پرداخت می کند؟

شرکت بیمه عامل حادثه معمولاً هزینه‌های یدک‌کشی و ذخیره‌سازی را براساس آنچه در منطقه شما منطقی است پرداخت می‌کند. اگر وسیله نقلیه شما خسارت کلی اعلام شود، شرکت بیمه معمولاً برای انتقال آن به محوطه نجات یا خرابکاری هزینه می پردازد. اگر به شرکت اجازه جابجایی وسیله نقلیه خود را ندهید، ممکن است مسئول هرگونه هزینه نگهداری یا بکسل باشید.

اگر ماشین من در یک تصادف مجموع شود، چه اتفاقی می افتد؟

شرکت بیمه مسئول پرداخت می تواند تصمیم بگیرد که وسیله نقلیه شما ارزش تعمیر ندارد، که به این معنی است که کل آن تمام شده است. اگر هزینه کار و قطعات از ارزش بازار وسیله نقلیه شما بیشتر باشد، شرکت می تواند آن را “زیان کل” اعلام کند و ارزش بازار خودروی شما را به شما پرداخت کند.

شما همچنان در قبال هرگونه وام روی وسیله نقلیه خود مسئول هستید. اگر ارزش بازار منصفانه وسیله نقلیه شما کمتر از وام معوقه باشد، همچنان ملزم به پرداخت کل مبلغ وام هستید.

چه کسی پس از تصادف هزینه ماشین کرایه ای را پرداخت می کند؟

اگر می خواهید شرکت بیمه هزینه خودروی کرایه ای را در زمانی که وسیله نقلیه شما در حال تعمیر یا تعویض است پرداخت کند، پرداخت به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر شما عامل حادثه هستید، بررسی کنید که آیا بیمه نامه شما شامل پوشش اجاره می شود یا خیر. اگر راننده دیگری باعث تصادف شده است، می توانید انتظار داشته باشید که شرکت بیمه آنها هزینه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374985

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر