2

هیات نظارت در نشست روز گذشته خود – دوشنبه – با تقاضای انتشار ۳۶ نشریه موافقت کرد.

  • کد خبر : 3757
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۸

افق – معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی، در این نشست تقاضای صدور مجوز انتشار نشریات استان‌ چهارمحال و بختیاری و همچنین شماری از نشریات عمومی مورد بررسی قرار گرفت که ۳۶ نشریه مجوز انتشار دریافت کردند. در میان این شمار نشریه که مجوز انتشار دریافت کردند، ۳هفته ‌نامه، ۱۶ دو هفته‌نامه، ۱۶ ماهنامه و یک […]

افق – معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی، در این نشست تقاضای صدور مجوز انتشار نشریات استان‌ چهارمحال و بختیاری و همچنین شماری از نشریات عمومی مورد بررسی قرار گرفت که ۳۶ نشریه مجوز انتشار دریافت کردند.
در میان این شمار نشریه که مجوز انتشار دریافت کردند، ۳هفته ‌نامه، ۱۶ دو هفته‌نامه، ۱۶ ماهنامه و یک فصلنامه دیده می شوند.
در این جلسه با انتشار هفته‌ نامه ‘نگین’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی محمدرضا رسولی هارونی’، هفته‌نامه ‘جهانبین’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘علی محمدی’ و هفته‌نامه ‘تصمیم’ به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی ‘علی پاکزاد’ موافقت شد.
در این نشست باانتشار دو هفته ‌نامه های’حق معلوم’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی عباس مقتدایی خوراسگانی’، ‘بهار چهارمحال و بختیاری’ به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی ‘پرویز سلطانی فارسانی’، ‘امروز چهارمحال و بختیاری’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘ارسلان احمدی’، ‘رخ’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘سیدعبدالرحیم موسوی قهفرخی’ و ‘میزدج’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘علی فروزنده جونقانی’ موافقت شد.
همچنین در این نشست هیات نظارت بر مطبوعات باانتشار ‘فر آدینه’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘احمد ایرج پور’، ‘جلوه سازندگی’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘حسین پاک سرشت’، ‘نامه نیکان’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘علی کلانتری خلیل آباد’و ‘مشتاقان’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘حسین قربانی’ موافقت کرد.
در این نشست هیات نظارت بر مطبوعات با انتشار ‘بچه‌ها، بچه‌ها’ به صاحب امتیازی ‘سیدمحمدرضا صدرالسادات’ و مدیر مسوولی ‘کامران پارسی نژاد’ ، ‘پیام اقتصادی سیاسی’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘مریم‌السادات امیر شاکرمی’ ، ‘عقیق سپید’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘محمد کاس نژاد’ و ‘راه ابریشم’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘حمید صادقی’ و ‘نیک و نو’ به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی ‘نیلوفر سلطانی راد’ موافقت کرد.
در این نشست همچنین مجوز انتشار ‘عصر اعتدال’ به صاحب امتیازی ‘حزب اعتدال و توسعه’ و مدیر مسوولی ‘سیداحمد زرهانی’، ‘LA PERSE’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘مجید خلیل زاده’ صادر شد.
در این جلسه همچنین برای ماهنامه های ‘پیک صحرا’به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘مهوش نوری زاده’، ‘طریق’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘مرضیه خسروی’، ‘کمال’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘سروش کریمی’، ‘افق بینا’ به صاحب امتیازی ‘انجمن کلیمیان تهران’ و مدیر مسوولی ‘هارون کلیمی یشایائی’، ‘ایران و فن آوری اطلاعات (ایفا)’ به صاحب امتیازی ‘فائقه سعیدا’ و مدیر مسوولی ‘علی اکبر شوقی’ ، ‘بچه‌های آسمان’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘مرجان علیزاده کرامتی’، ‘صدای مشتری’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘علی محمدی گل گلاب’، ‘شادیاخ’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘محمد اسعدی’، ‘سیمای ساوه’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘محمد نبوتی’موافقت شد.
هیات نظارت بر مطبوعات همچنین در این جلسه با انتشار’اکباتان’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘مهیار حسینی’ ، ‘مقالات’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘بیژن مالک’و ‘نیاز امروز’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘حسین عجمی’ موافقت کرد.
در این نشست همچنین با انتشار ‘اندیشه جوان’ به صاحب امتیازی ‘موسسه کانون اندیشه جوان تهران’ و مدیر مسوولی ‘اکبر رشادی’، ‘بانوی نمونه’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘نسرین محمدی ثابت’، ‘دنیای جهانگردی’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘ حسینعلی احمدی گرجی’، ‘بازی’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘سید مجتبی عسکری’ و ‘پاتیس ـ Pqtiss’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘مهناز معدنچی’ موافقت شد.
همچنین در این نشست با مجوز انتشار فصلنامه ‘فیلم‌خانه’ به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘سیدعلیرضا رسولی نژاد’ موافقت شد.
در این جلسه همچنین تقاضای تغییر وضعیت ۱۴ نشریه مورد رسیدگی قرار گرفت.
در این جلسه به ۹ نشریه به دلیل تخلفات مطبوعاتی و عدول از قانون مطبوعات از قبیل سیاه نمایی فضای جامعه، استفاده ابزاری از تصاویر، ترویج خرافات، انتشار اخبار بدون منبع خبری و نشر اکاذیب تذکر داده شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3757

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]