3

معین زندی، جدیدترین هنرمند با پیش زمینه هیپ‌هاپ در صحنه رسمی کنسرت‌های ایران+تصاویر

  • کد خبر : 376528
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

معین زد در بلیت فروشی هم موفق ظاهر شده بود و حال میتوان او را در دسته هنرمندان پر مخاطب قرار داد، و این نوید را میتوان به هواداران وی و این سبک داد که در آینده کنسرت‌ها و قطعات بیشتری از او شاهد باشند.

 

معین زندی با نام هنری “معین زِد” جدیدترین هنرمند با پیش زمینه هیپ‌هاپ در داخل ایران است که به صحنه رسمی کنسرت‌ رسیده. این خواننده که چند سالی هست در موسیقی ایران فعالیت می‌کند بعد از فراز و نشیب های فراوان و نزدیک به چهار سال از گرفتن مجوز اولین قطعه خود، با اعطای مجوز اجرای صحنه ای از سوی وزارت ارشاد، به روی صحنه رفت.گرچه زندی در این مدت در حوزه های دیگری نظیر شبکه های خانگی و مسابقات اینترنتی فعالیت داشت اما در حوزه اصلی و تخصصی خود، یعنی موسیقی این کنسرت به عنوان دومین کنسرت رسمی ایشان پس از اجرا در جشنواره فجر، نقطه عطفی محسوب می شود.

معین زندی هنرمند توانایی که اواخر با بی مهری هایی روبرو شده، در این کنسرت توانایی های خود را در اجرا نشان داد و مهر باطلی به صحبت‌های پوچ منقدان زد. منتقدانی که بدون اطلاعت کامل در این سبک به او برچسب به اصطلاح “پلی‌بک” می‌زدند، در حالی که بسیاری از هنرمندان بزرگ هیپ‌هاپ در بیشتر مواقع پلی بک انجام می‌دهند، ولی زندی در این کنسرت تمام قطعات را به صورت زنده اجرا کرد.
البته مشکلات فنی به ویژه در خروجی صدای خواننده و بعضی از ساز ها وجود داشت ، که اگر ریشه ای به موضوع نگاه شود؛ این امر تا حد چشمگیری به سالن های غیر استاندارد و اپراتورهای صدایی که بدون دانش و علم روز صدابرداری در سالن ها به کار گرفته می شود، برمی‌گردد.
این مطلب تا جایی پیش رفت که هنرمند و گروه نوازندگان در بین دو سانس مجبور به تست صدای مجدد (ساند چک) شدند.امری که به طور معمول در کنسرت ها اتفاق نمی افتد.

مطابق شنیده ها، این اجرا از لحاظ بصری به دلیل محدودیت های وزارت ارشاد آنگونه که تدارک دیده شده بود، اجرا نشد و با شرایط خاصی که برای خواننده در نظر گرفته شده بود، ایشان نمی‌توانست مانند سایر هنرمندان هیپ‌هاپ اکت و شو اجرا کند و این امر در تصاویر ویدیو وال ها (تلویزیون های بزرگ روی صحنه) کاملا مشهود بود.

سرپرستی گروه موسیقی معین زندی بر عهده “سعید انصار” از تنظیم کننده با سابقه موسیقی بود. انصار که در اواخر دهه هشتاد و دهه نود به تنظیم کننده قطعات به اصطلاح هیت در مارکت بدل شده بود، حال با زندی اولین صحنه کنسرت خود را تجربه می‌کرد.روی‌هم رفته گروه موسیقی شب خوب و قابل قبولی را پشت سر گذاشت و هواداران را راضی و خوش انرژی، روانه منازل کرد.

این کنسرت دو سانسی در نهمین روز از آخرین ماه سال جاری با تلاش و پشتکار مؤسسه فرهنگی و هنری آوای هنر به مدیریت جناب آقای جلیل‌پور برگزار شد که از سویی، تلاش های مستمر و ایستادگی در برابر هجمه های مربوط به موسیقی هیپ‌هاپ، تنها گوشه کوچکی از آن هاست.

معین زد در بلیت فروشی هم موفق ظاهر شده بود و حال میتوان او را در دسته هنرمندان پر مخاطب قرار داد، و این نوید را میتوان به هواداران وی و این سبک داد که در آینده کنسرت‌ها و قطعات بیشتری از او شاهد باشند.
او هفده قطعه در لیست اجرا خود داشت. قطعاتی که با همخوانی هواداران و مهمانان ویژه از جمله رضابهرام، رنگ و بویی بی بدیل به خود گرفت و شب خاطره انگیزی را برای مخاطبان رقم زد.

-کلیه نظرات شخصی و با علم حال حاضر اینجانب بوده و بدونه غرض‌ورزی می‌باشد.

عکاس :مریم خیری

خبرنگار: محمدرضا منش

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=376528

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر