1

از انرژی لباس غافل نشوید!

  • کد خبر : 378262
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

رنگ و طرحهای با مفهوم و جملات معنادار میتواند به زندگی شما و دیگران رنگ بدهد آنچه بر تیشرت و پیراهن شما درج شده نه تنها دریچه ای برای ورود به روح شماست بلکه میتواند شروع کننده یک رابطهی پایدار و نشان دهندهی دید شما به جهان پیرامونتان باشد. این نگاه میتواند در محیطی که […]

رنگ و طرحهای با مفهوم و جملات معنادار میتواند به زندگی شما و دیگران رنگ بدهد آنچه بر تیشرت و پیراهن شما درج شده نه تنها دریچه ای برای ورود به روح شماست بلکه میتواند شروع کننده یک رابطهی پایدار و نشان دهندهی دید شما به جهان پیرامونتان باشد.

این نگاه میتواند در محیطی که شما حضور دارید انرژی و پیام خاصی را منتقل کند. تصور کنید فردی با تیشرت ساده ولی نوشته ای جذاب وارد جمع و مهمانی شما شود. همه ی نگاهها را به خود خیره کرده و با خودش یک دنیا شور و شادی به مهمانی آورد
بررسی گروه ایران در جام جهانی۲۰۲۲ قطر به نظر می‌رسد ایران که در دوره قبل از لحاظ جغرافیایی در گروه خود در کنار تیم‌های تنگه جبل‌الطارق قرار داشت، این دوره نیز در صورت صعود ولز یا اسکاتلند باید در کنار کشورهای انگلیسی‌زبان مرحله گروهی را به انجام برساند. انگلیس نایب‌قهرمان یورو ۲۰۲۱، ایالات متحده، قهرمان گلدکاپ آمریکای شمالی ۲۰۲۱، و احتمالا اوکراین یا یک تیم دیگر از بریتانیا (اسکاتلند یا ولز) هم‌گروهی‌های ایران در این دوره هستند.

انگلیس که جز ۱۹۸۲ و همگروهی با کویت هیچ‌گاه با تیمی از آسیا همگروه نشده بود، در بدو ورود به قطر و در روز افتتاحیه مسابقات باید با ایران بازی کند. این گروه از نظر سابقه و تجربه حضور با میانگین حدود هشت دوره حضور پنجمین گروه باتجربه مسابقات است.

از نظر امتیاز فنی گروهی که ایران در آن حاضر است، سخت‌ترین گروه مسابقات است؛ جایی که میانگین امتیاز تیم‌های حاضر در این گروه ۱۶۲۶ است. از نظر ارزش مالی این گروه گران‌ترین تیم جام انگلیس را در خود می‌بیند و به صورت میانگین سومین گروه گران‌قیمت جام جهانی است.

خبرنگار: سیدجلیل حسینی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=378262

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر