2

اقامتگاه بومگردی گیلمار +تصاویر

  • کد خبر : 378407
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

اقامتگاه بوم گردی گیلمار در شهر زیبای رشت قرار دارد. فضای اقامتگاه زیبا و دارای امکانات تفریحی هیجان انگیزی مانند: قایق سواری، دوچرخه سواری، پرنده نگری و ماهی گیری می‌باشد که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار دارد. اقامتگاه گیلمار همچنین دارای سرویس صبحانه برای هر اتاق بدون پرداخت هزینه جداگانه می‌باشد.

اقامتگاه گیلمار، نگینی سبز میان دریاچه‌های زیبا، در محیطی دوستانه و خانوادگی، آرامش را به شما هدیه میکند. اقامت در اتاق‌های چوبی، غذاهای محلی با طعم دستپخت مادران هنرمند گیلانی، شب نشینی دور آتش و صرف چای و شیرینی های محلی، قدم زدن در باغ ژاپنی و کنار دریاچه های زیبا، تماشای پرندگان بومی و مهاجر تالابی، همه و همه تجربه ای به یاد ماندنی برای شما رقم خواهد زد.در اقامتگاه بومگردی گیلمار شفت در کنار اقامتی دلنشین در محیطی کم نظیر و آرام، می توانید از فعالیت های دوچرخه سواری، ماهیگیری، کایاک سواری، پرنده نگری، پدل برد و باغبانی در داخل مجموعه و اطراف اقامتگاه لذت ببرید. تجاربی که هر یک خاطره ای شیرین از اقامت در گیلمار برایتان به یادگار می گذارد. در این اقامتگاه مواردی ازجمله ورود وسایل آتش زا و قلیون ممنوع می باشد و پخت و پز انجام نمی شود پارکینگ جلوی درب اقامتگاه است .

همچنین مسافران گرامی می‌توانند برای صرف وعده های غذایی ناهار و شام به رستوران اقامتگاه گیلمار و برای صرف چای و عصرانه به چای خانه و کافی شاپ مجموعه مراجعه کنند. هر ۲ اتاق اقامتگاه دارای یک بالکن مشترک نیز می‌باشند. اقامتگاه گیلمار دارای دوربین مدار بسته می‌باشد.

عکاس: زهرا شکری

خبرنگار: امیر نیک بخت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=378407

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]