1

عملکرد مطلوب شعب ارزی استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 379154
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

مدیرشعب استان خراسان رضوی در اولین جلسه بررسی سیاست های ارزی سال ۱۴۰۲ عملکرد شعب ارزی استان را در سال گذشته مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری افق مدیرشعب استان خراسان رضوی در اولین جلسه بررسی سیاست های ارزی سال ۱۴۰۲ عملکرد شعب ارزی استان را در سال گذشته مطلوب ارزیابی کرد.

به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی، مهدی امین بیدختی در جلسه برسسی سیاست های ارزی سال ۱۴۰۲ گفت: به رغم اینکه کشور در محاصره اقتصادی قرار دارد و به جهت محدودیت های شدید در حوزه ارز اما با تلاش شعب ارزی استان سال قبل توانستیم با توجه به توان و ظرفیت موجود خدمات مناسبی به تولیدکنندگان و فعالین اقتصادی استان ارائه دهیم.

امین بیدختی ضمن تقدیر از عملکرد معاون ارزی مالی استان گفت: برگزاری منظم جلسات با شعب ارزی و پیگیری درخواست های مشتریان در این حوزه تا حصول نتیجه از نقاط قوت عملکرد مطلوب این معاونت است

مدیرشعب استان خراسانرضوی عملکرد شعبه ممتاز و سجاد مشهد را در حوزه عملیات ارزی مطلوب و مثبت ارزیابی کرد و ضمن تشکر از عملکرد همکاران در این شعب بر ادامه این روند در سال جدید تاکید کرد.

در ادامه این جلسه ضمن بررسی نقاظ و ضعف عملکرد شعب ارزی در سال ۱۴۰۱ سیاست های ارزی سال ۱۴۰۲ بررسی و همکاران نقطه نظرات خود را بیان کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=379154

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر