1

سوالاتی درباره ناسا وپاسخ به آن

  • کد خبر : 379696
  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹

به طور کلی، ناسا بیش از ۲۰۰ ماهواره در فضا دارد. این شامل ماهواره های علمی، ماهواره های مخابراتی و ماهواره های پژوهشی است. همچنین، ناسا در حال حاضر در حال اجرای بسیاری از پروژه های فضایی است که شامل ساخت و پرتاب ماهواره های جدید است.

 

ناسا

ناسا

به گزارش خبرنگار افق؛  شاید برای برای شما هم  این سوال ایجاد شده باشید که بی شک سازمانی به عنوان ناسا که بزرگترین سازمان فضایی دنیاست  و باید به عنوان دانش بنیان ترین سازمان جهانی دانست چگونه ایحاد شده است و  چقدر کارمند و پرسنل دارد و بودجه اش چقدر است و برای حضور در ناسا چگونه می شود اصلا اقدام کرد.

خوب ما سعی خواهیم کرد تا به گوشه ای از سوالات شما پاسخ دهیم

ناسا (سازمان ملی هوافضایی و فضایی آمریکا) در سال ۱۹۵۸ توسط رئیس جمهور آمریکا، دوایت ایزنهاور، تأسیس شد. این سازمان به منظور برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فضایی و هوافضایی در آمریکا تشکیل شد. قبل از تأسیس ناسا، برنامه فضایی آمریکا تحت نظارت وزارت دفاع بود. با این حال، پس از رویداد سپتامبر ۱۹۵۷ که شوروی موفق به پرتاب سگ لائیکا به فضا شد، رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفت که چالش رقابت با شوروی در فضا را با تشکیل ناسا مقابله کند.

به طور کلی، ناسا حدود ۱۷,۰۰۰ کارمند دارد. این شامل مهندسان، دانشمندان، فضانوردان، تکنسین ها و کارمندان اداری است. همچنین، ناسا با بیش از ۶۰,۰۰۰ پیمانکار و شریک تجاری همکاری می کند.

بودجه ناسا در سال ۲۰۲۱ حدود ۲۵٫۲ میلیارد دلار بود.

تعداد پر تاپ های ناسا بسته به منبع و زمان متفاوت است. در سال ۲۰۲۱، ناسا ۱۳ پر تاپ را انتخاب کرده است که شامل عکس هایی از سیارات، خورشید، ماه، سحابی ها و غیره است. اما در کل، تعداد پر تاپ های ناسا در طول سال‌های فعالیتش بسیار بیشتر از این است.

به طور کلی، ناسا بیش از ۲۰۰ ماهواره در فضا دارد. این شامل ماهواره های علمی، ماهواره های مخابراتی و ماهواره های پژوهشی است. همچنین، ناسا در حال حاضر در حال اجرای بسیاری از پروژه های فضایی است که شامل ساخت و پرتاب ماهواره های جدید است.

برای کار در سازمان ناسا، شما باید مدارک و تحصیلات لازم را داشته باشید. این شامل داشتن مدرک دانشگاهی در رشته‌های مرتبط با فضانوردی، فیزیک، ریاضیات، مهندسی هوافضا و غیره است. همچنین، باید تجربه کاری در زمینه‌های مرتبط با فضانوردی و هوافضا داشته باشید.

برای اعلام آمادگی خود به عنوان یک کارمند در سازمان ناسا، شما باید به وب سایت ناسا (nasa.gov) مراجعه کنید و فرآیند استخدام را دنبال کنید. این شامل پر کردن فرم آنلاین، ارسال رزومه و اسناد تحصیلی و تجربیات شغلی است.

پس از بررسی مستندات شما، ناسا ممکن است با شما تماس بگیرد تا گفتگو در خصوص پست شغلی خود صورت گیرد. در صورتی که شما موفق به پاسخگویی به سوالات و نیازهای ناسا باشید، مصاحبه شما برای انتخاب نهایی در نظر گرفته خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=379696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر