4

بازهم ادامه اختلال سامانه یکپارچه فروش خودرو

  • کد خبر : 379861
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

برخی اختلالات هم مربوط به عدم تمهید زیرساخت مورد نیاز جهت حجم مراجعات بالا از سوی تیم فنی مربوط به میباشد که سامانه در روزهای اولیه دچار اختلال کلی بود.

به گزارش خبرنگار افق؛ با گذشت ۴ روز از شروع مرحله ثبت نام اولیه طرح یکپارچه فروش بدون قرعه کشی خودروها توسط وزارت صمت همچنان این سامانه دچار اختلال و قطعی می باشد.

این اختلالات در برخی موارد مربوط به بروزرسانی ها سایت می باشد که این سامانه کاملا از دسترس خارج می نماید.

برخی اختلالات هم مربوط به عدم تمهید زیرساخت مورد نیاز جهت حجم مراجعات بالا از سوی تیم فنی مربوط به میباشد که سامانه در روزهای اولیه دچار اختلال کلی بود.

اما مشکل برخی از مخاطبان افق در موضوع عدم اجازه ثبت نام به دلیل شرکت در مرحله نخست این طرح علیرغم انصراف از طرح قبلی می باشد.

طبق اعلام مهدی مقدسی مدیرسامانه یکپارچه فروش خودرو، تاکنون بیش از ۸۹۵ هزار نفر موفق به ثبت نام در این مرحله شده اند که ممکن است در برخی ساعات به دلیل پیک بالای مراجعان علیرغم ثبت نام در گزینه جزئیات سفارشات مشتریان قادر به مشاهده سفارش خود نباشد که در بروز رسانی بعدی سایت این مشکل برطرف خواهد شد.

به نظر می رسد حداقل توقع مردم کاهش اختلالات اینچنین با توجه به تجربه قبلی دست اندرکاران این طرح می بود که این امر نیز محقق نشد و شاهد اوج اختلالات این سامانه هستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=379861

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]