1

افزایش ۲۰ درصدی یارانه کالابرگ

  • کد خبر : 379874
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

رئیس سازمان برنامه و بودجه از افزایش ۲۰ درصدی مبلغ یارانه معیشتی برای سه دهک کم درآمد جامعه در صورت استفاده از طرح کالابرگ الکترونیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری افق :با توجه به اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی در سراسر کشور اجرا شده است، اما بر اساس اطلاع به دست آمده، استقبال چندانی از آن نشده است و تنها امتیاز در نظر گرفته شده در طرح کالابرگ الکترونیکی واریز اعتبار آن یک ماه قبل از واریز نقدی یارانه معیشتی است، دولت لازم است در این زمینه تشویقاتی در نظر بگیرد.

در این ارتباط داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در توئیتی در صفحه شخصی خود از آغاز اجرای فراگیر کالابرگ الکترونیک در روزهای آینده برای سه دهک اول درآمدی خبر داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: افزایش ۲۰ درصدی مبلغ یارانه در صورت استفاده از کالابرگ برای خرید ۹ قلم کالای اساسی مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی انجام خواهد شد.

وی همچنین تأکید کرد:‌امکان استفاده از یارانه ماه بعد برای خرید کالاهای مشمول طرح کالابرگ در هر ماه امکان‌پذیر خواهد بود.

در این زمینه با هادی کاشف مجری طرح اجرای کالابرگ الکترونیکی تماس گرفتیم که وی گفت: هنوز افزایش ۲۰ درصدی اعتبار کالابرگ برای سه دهک کم درآمد به ما ابلاغ نشده است و فعلا رئیس سازمان برنامه و بودجه از طریق فضای مجازی این خبر را اعلام کرده است.

وی گفت:‌در حال حاضر طرح کالابرگ الکترونیک در سراسر کشور اجرا می‌شود که در این زمینه ۳۹ هزار فروشگاه معمولی و ۶ فروشگاه زنجیره‌ای به طرح کالابرگ الکترونیکی پیوسته‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=379874

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر