1

ترس کاخ‌ سفید از روابط ایران و روسیه !

  • کد خبر : 380894
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل گفت: نگران روابط ایران و روسیه هستیم!

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز یکشنبه ادعا کرد: آمریکا اعلام می کند که موضوع پیوستن اوکراین به ناتو در آینده حل شده است و این موضوع دیگر قابل بحث نیست (در این باره با کسی مذاکره نخواهیم کرد).

«جیک سالیوان» در این خصوص ادامه داد: ایالات متحده آماده هرگونه تصمیم روسیه در مورد توافق غلات است و از نزدیک با اوکراین در حال کار روی این موضوع است

به گزارش اینتل ریپابلیک، مشاور امنیت ملی کاخ سفید ادامه داد: آموزش خلبانان اوکراینی برای استفاده از جنگنده های اف- ۱۶ در کشورهای اروپایی می تواند ظرف چند هفته آتی آغاز شود.

به گزارش الجزیره، وی در ادامه اضافه کرد: از شرکای اروپایی خود با تجهیزات لازم برای آموزش اوکراینی ها در مورد اف-۱۶ حمایت خواهیم کرد. ما در حال همکاری نزدیک با سازندگان تجهیزات نظامی برای افزایش تولید موشک هایی هستیم که ذخایر آنها با کمبود مواجه است.

این مقام آمریکایی با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل در ادعایی مضحک مدعی شد: روابط ایران و روسیه برای ما مایه نگرانی است؛ زیرا این مساله به پوتین قابلیت کشتن اوکراینی‌ ها را می‌ دهد!

«سالیوان» با نقض اصل چین واحد هم گفت: ما به ارائه قابلیت‌ های دفاعی به (جزیره) تایوان ادامه خواهیم داد و این مسئولیت را بسیار جدی خواهیم گرفت!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=380894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر