5

جسد آدم فضایی‌ها در کنگره مکزیک تقلبی از آب درآمد؟+تصویر

  • کد خبر : 382620
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

برخی از محققان ادعا می‌کنند که دو «موجود غیرانسانی» که در یک جلسه رسمی در کنگره مکزیک به نمایش گذاشته شدند، ترکیبی از استخوان‌های انسان و حیوان هستند که با چسب و پوست تقلبی به هم متصل شده‌اند.

جسد آدم فضایی‌ها در کنگره مکزیک تقلبی از آب درآمد؟+عکس

به گزارش خبرگزاری افق جلسه استماع یوفوها در کنگره مکزیک که با ارائه بقایای موجودات غیرانسانی همراه بود، روز پنجشنبه با واکنش سریع بین‌المللی مواجه شد و منتقدان آن را «تقلبی» خواندند، همچنین سؤالاتی توسط مقامات در پرو – جایی که نمونه‌ها برای اولین بار دیده شدند- نیز پرسیده شد.

جیمی مائوسان (Jaime Maussan)، روزنامه‌نگار مکزیکی و علاقه‌مند به یوفوها، در جلسه روز سه‌شنبه دو «جسد» کوچک را به سیاستمداران نشان داد که در جعبه‌ قرار داشتند و هر یک ظاهری با سه انگشت در هر دست و سرهای کشیده داشتند. او ادعا کرد که آنها در سال ۲۰۱۷ در پرو پیدا شده‌اند و به هیچ حیات زمینی مربوط نیستند.

مائوسان در گذشته نیز ادعاهای جنجالی مشابهی را مطرح کرده بود.

تصاویر حاصل از جلسه‌ استماع کنگره که اولین نمونه در مکزیک است، کنجکاوی بین المللی و همچنین انتقادات قابل توجهی را برانگیخت.

رایان گریوز (Ryan Graves)، خلبان سابق نیروی دریایی ایالات متحده، که همچنین در جلسه استماع حضور داشت تا تجربه شخصی خود را از مشاهده «پدیده‌های ناشناخته هوایی» UAP به اشتراک بگذارد، انتقادات زیادی را در این مورد ارائه کرد.

گریوز در پلتفرم رسانه اجتماعی X (توییتر سابق) گفت: جلسه دیروز یک گام بزرگ رو به عقب برای این موضوع بود. من عمیقا از این بدلکاری بی‌دلیل ناامید هستم.

گریوز در جلسات استماع کنگره ایالات متحده در مورد پدیده‌های ناشناخته هوایی در ماه ژوئیه شرکت کرده و گفته است که مشاهده پدیده‌های غیرقابل توضیح در فضای هوایی به شدت کم گزارش شده است.

مائوسان در این ارائه گفت که این نمونه‌ها در نزدیکی خطوط باستانی نازکا در پرو کشف شده‌اند و توسط دانشگاه ملی مکزیک تاریخ گذاری کربنی شده‌اند و قدمت آن‌ها حدود ۱۰۰۰ سال تخمین زده شده است. او ادعا کرد که آن‌ها به هیچ‌وجه به حیات روی زمین مربوط نیستند.

لسلی اورتیاگا (Leslie Urteaga)، وزیر فرهنگ پرو گفت که هیچ موسسه علمی در این کشور آمریکای جنوبی این بقایا را غیرانسانی تشخیص نداده است و این سؤال را مطرح کرد که چگونه این نمونه‌ها پرو را ترک کرده‌اند.

اورتیاگا در اواخر روز چهارشنبه با اشاره به مائوسان و همکارانش به خبرنگاران گفت: از سوی وزارت فرهنگ شکایت کیفری علیه برخی از افرادی که با این افراد رابطه داشته‌اند طرح شده است.

مائوسان روز پنجشنبه در صحبت با رویترز گفت که منتقدان او هنوز مدرکی برای مقابله با ادعاهای او ارائه نکرده‌اند. آنچه آنها می‌خواهند این است که قدرتی را که این کشف به همراه دارد، از بین ببرند، اما فقط با شهادت، با بازجویی و بدون مدرک. ما سال‌هاست که تحقیقات انجام می‌دهیم.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز پنجشنبه، مقامات ناسا در حالی که گزارش خود را در مورد توصیه‌هایی برای کمک به پنتاگون در شناسایی و بررسی پدیده‌های ناشناخته هوایی منتشر می‌کردند، سئوالاتی را در مورد این رونمایی مکزیک مطرح کردند.

دیوید اسپرگل (David Spergel)، رئیس سابق بخش اخترفیزیک دانشگاه پرینستون و رئیس این گزارش گفت که ماهیت نمونه‌ها را نمی‌داند اما خواستار شفافیت شد.

او گفت: اگر چیز عجیبی دارید، نمونه‌هایی را در اختیار جامعه علمی جهان قرار دهید تا ببینیم چه چیزی وجود دارد.

همچنین یورونیوز در مورد سابقه مائوسان اینگونه نوشته است که او در سال ۲۰۱۷ نیز چنین ادعایی را مطرح کرده بود هرچند دادستانی در گزارشی با رد ادعای او اعلام داشت که اجساد به تازگی ساخته شده‌اند و روی آن‌ها با مخلوطی از کاغذ و چسب پوشانده شده تا شبیه به پوست به نظر برسند.

روز چهارشنبه جولیتا فیه‌رو، محقق مؤسسه نجوم در دانشگاه مستقل ملی مکزیک، نیز از جمله نخستین کسانی بود که در مورد این یافته ابراز تردید کرد و گفت که بسیاری از جزئیات در مورد این اجساد بی‌معنی است.

او نیز با رد ادعاهای محققان مبنی بر تایید شدن این اجساد توسط دانشگاه مستقل ملی مکزیک گفت کشف فرضی آنها نادرست است و افزود که دانشمندان برای تشخیص این که اجساد به اصطلاح غیرانسانی هستند یا خیر، به فناوری پیشرفته‌تری نسبت به پرتو ایکس نیاز دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=382620

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر