2

جزئیاتی مهم از سقوط پهپاد در گرگان

  • کد خبر : 382649
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

معاون سیاسی استاندار گلستان از ساقط شدن یک پهپاد در شهر گرگان خبر داد و گفت: در اثر سقوط این پهپاد در مناطق مسکونی دو شهروند مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری افق ، حوالی ساعت ۹ صبح امروز بود که صدای مهیبی در سطح شهر گرگان به گوش رسید و یک پهپاد در چهارراه استاندارد گرگان سقوط کرد.

بلافاصله پس از سقوط این پهپاد، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی استاندار گلستان در این باره گفت: «این پهپاد حوالی ساعت ۹ صبح ساقط شده و تکه‌های آن در مناطقی از شهر گرگان سقوط کرد.»

او همچنین با بیان اینکه شایعه ساقط شدن ۸فروند پهپاد صحت ندارد و این تکه‌ها مربوط به یک پهپاد است، گفت: «نیروهای نظامی و امنیتی مشغول بررسی ابعاد این حادثه هستند. در اثر سقوط این پهپاد در مناطق مسکونی دو شهروند مجروح شدند.»

گرگان در امنیت کامل است

همچنین پیش از این، سرهنگ محمدسعید فاضل دادگر، فرمانده انتظامی گرگان، با اشاره به سقوط یک شیء ناشناس در چهارراه استاندارد گرگان گفت: «خوشبختانه وضعیت شهر در امینت کامل است.»

وی با اشاره به اینکه کارشناسان در حال بررسی موضوع هستند، گفت: خبرهای تکمیلی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه این اتفاق در یکی دو نقطه خارج شهر نیز رخ داده است، تأکید کرد: «مشکل خاصی وجود ندارد و بحث‌های امنیت در حال پیگیری است و کارشناسان پای کار هستند.»

یک شاهد عینی هم جزئیاتی از ساقط شدن یک پهپاد کوچک روایت کرد و گفت: «یک صدای مهیب مانند جبهه جنگ در فیلم‌ها آمد. خانه‌ها تکان می‌خورد و شیشه‌ها شکسته شد.»

این گزارش در حال تکمیل است…

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=382649

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر