1
مشاور عالی ستاد اقامه نماز کشور:

فعالیت های ارتش در حوزه نماز آموزی قابل تقدیر است

  • کد خبر : 387721
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
در این اجلاسیه مسابقات مختلف با محوریت نماز انجام شد که تعداد دو هزار و چهارصد نفر در بخش‌های مختلف شرکت و از صاحبان ۸۰ اثر منتخب تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد بهشتی مشاور عالی علمی و فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور در اختتامیه اجلاسیه نماز ستاد ارتش با اشاره به اینکه فعالیت های ارتش در حوزه نماز آموزی قابل تقدیر است، گفت: نماز یکی از کارهایی است که انسان را به خداوند نزدیک‌تر می‌کند و برپایی چنین اجلاس‌هایی اجر دنیوی و اخروی به همراه خواهد داشت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین احمد دهدار نیز طی سخنانی در خصوص این اجلاسیه گفت: ما شعار نمازآموزی و ترویج فرهنگ نماز را برای این اجلاسیه انتخاب کردیم و در همین راستا ما از گذشته در تمامی کوی های سازمانی ستاد ارتش یک یا چند روحانی مستقر کردیم تا دسترسی خانواده‌ها و فرزندان به روحانیون آسان شود زیرا اگر فرزندان از سنین نوجوانی با مسجد، امام جماعت و روحانی انس پیدا کنند در سنین بالاتر و میانسالی کمتر دچار لغزش و گناه خواهند شد.

گفتنی است، در این اجلاسیه مسابقات مختلف با محوریت نماز انجام شد که تعداد دو هزار و چهارصد نفر در بخش‌های مختلف شرکت و از صاحبان ۸۰ اثر منتخب تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: معصومه سادات حسینی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=387721

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر