1

عواقب سنگین از دست رفتن ۳ جام برای النصر

  • کد خبر : 389159
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۴:۵۶

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال النصر ریاض با در اختیار داشتن ستارگان مشهور فوتبال جهان از جمله کریستیانو رونالدوی پرتغالی و سادیو مانه سنگالی در فصل اخیر فوتبال باشگاهی عربستان هیچ دستاوردی نداشت و از کسب تمام جام‌های داخلی این کشور بازماند. بر اساس گزارش اسپورت عربستان، عواقب از دست دادن سه […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال النصر ریاض با در اختیار داشتن ستارگان مشهور فوتبال جهان از جمله کریستیانو رونالدوی پرتغالی و سادیو مانه سنگالی در فصل اخیر فوتبال باشگاهی عربستان هیچ دستاوردی نداشت و از کسب تمام جام‌های داخلی این کشور بازماند.

بر اساس گزارش اسپورت عربستان، عواقب از دست دادن سه جام داخلی در النصر همچنان سنگین است و ادامه دارد. خشم هواداران النصر نیز باعث شده است تا مدیران این تیم برای آشتی با آنها دست به اقداماتی زلزله‌وار بزنند. نخستین اخراجی النصر لوئیس کاسترو سرمربی پرتغالی است که با از دست دادن حمایت هواداران شانسی برای ادامه همکاری با این تیم نخواهد داشت. قرار است باشگاه النصر در ساعات آینده تصمیم‌های طوفانی بگیرد که شامل اخراج لوئیس کاسترو، سادیو مانه و تغییرات گسترده در فهرست بازیکنان خارجی کنونی است.

النصر در نقل‌وانتقالات تابستانی می‌خواهد با جذب ستاره‌های جدید خارجی پس از کسب دو عنوان متوالی نایب قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان برای فتح این جام گام بردارد.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=389159

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]