3

حدادعادل: رئیس‌جمهور بعدی راه شهید رئیسی را ادامه دهد

  • کد خبر : 389764
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۴:۲۷

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حدادعادل روز شنبه – دوم تیرماه – در مراسم بزرگداشت روز اصناف که در محل سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، گفت: پایان این هفته فرصت دیگری در عرصه ملی پیش رو داریم و آن هم انتخابات ریاست جمهوری است، امیدوارم نتیجه انتخابات این دوره ریاست جمهوری، کسی […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حدادعادل روز شنبه – دوم تیرماه – در مراسم بزرگداشت روز اصناف که در محل سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، گفت: پایان این هفته فرصت دیگری در عرصه ملی پیش رو داریم و آن هم انتخابات ریاست جمهوری است، امیدوارم نتیجه انتخابات این دوره ریاست جمهوری، کسی باشد که راه شهید رئیسی را ادامه دهد و خدمت به اقشار محروم را بیشتر کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بیان کرد: آیت‌الله شهید رئیسی دلش برای رونق اقتصادی و امور مربوط به مردم و اصناف می‌تپید و در راه خدمت، شهید خدمت شد، رئیس جمهور شهید ما افتخار می‌کرد که در خدمت مردم بود.

حداد عادل بیان کرد: دعا می‌کنم که نتیجه این انتخابات، رئیس جمهور و دولتی باشد که مثل شهید رئیسی دغدغه مردم داشته باشد و فعال، پرکار، پر تلاش و آگاه به مبانی انقلاب اسلامی باشد و ان‌شاءالله کشور بتواند در فضایی به دور از تنش با همکاری قوای ۳ گانه به رفع مشکلات مردم و خدمت به اقشار محروم بیشتر توفیق پیدا کند.

وی افزود: اصناف مردمی هستند به این معنا که وسیع‌ترین ارتباط را با توده‌های مردم دارند و این مردمی بودن و مردم بودن اصناف سبب می‌شود که اصناف در سرشت و طبیعت خود دین‌دار باشند چون توده مردم ایران از دیرباز متدین بوده‌اند.

حدادعادل: رئیس‌جمهور بعدی راه شهید رئیسی را ادامه دهد

اصناف در دفاع مقدس نقش شایسته‌ای ایفا کردند

حدادعادل بیان کرد: سر پیوند و همبستگی اصناف با انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی دیانت و مسلمانی است و اگر سالهاست که دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی به جنگ اقتصادی روی آورده است، این اصناف هستند که در این جنگ نقش دفاعی شایسته‌ای ایفا کردند.

وی با بیان این که زندگی مردم با سامان داشتن اصناف بهتر می‌شود، بیان کرد: هرچه مشکلات اصناف کمتر شود مردم رضایت بیشتری خواهند داشت، اصناف هم در اقتصاد کلان و هم در اقتصاد خرد کشور تاثیر دارند، نقش اصناف در اقتصاد کلان توزیع کالاست و تولید بدون توزیع معنا نخواهد داشت، همچنین اصناف با رعایت انصاف می‌توانند به اقتصاد خرد و اقتصاد خانواده کمک کنند. انتظار از اصناف همیشه انصاف است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ادامه داد: هر زمان صحبت از اصناف می شود، باید به یاد انصاف باشیم، خوشحالم که در این ۲، ۳ سال گذشته گام‌هایی برای حل مشکلات اصناف برداشته شده است و برخی از مشکلاتشان برطرف شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=389764

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]